Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Unde se lucrează și unde nu pe A3. Stadiul șoselei de mare viteză, pe tronsoane

Deputatul Radu Moisin a prezentat stadiul în care se află secțiunea Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea a Autostrăzii Transilvania (A3).

Deputatul Radu Moisin a prezentat stadiul în care se află secțiunea Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea a Autostrăzii Transilvania (A3).

El a cerut Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI) informații cu privire la soluțiile legale și contractuale pentru deblocarea problemelor apărute în proiectarea și executarea subsecțiunii 3C2, Chiribiș – Biharia. Acolo există un blocaj juridic. De asemenea a solicitat stadiile de execuție actuale ale tuturor tronsoanelor A3, cu excluderea părților date deja în folosință. Iată situația transmisă de MTI.

Variantele vehiculate pe Chiribiș-Biharia

  1. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere agreează varianta care prevede ca actualul contract să continue. Antreprenorul să își îndeplinească obligațiile contractuale, să finalizeze proiectarea și execuția acestui lot.
  2. Rezilierea contractului. Opțiunea se va lua în calcul doar dacă antreprenorul nu reușește să își îndeplinească obligațiile în termenele contractuale.
  3. Încetarea amiabilă a contractului. Este esențial ca antreprenorul să prezinte clar motivele care fac imposibilă finalizarea contractului.

Stadiul celorlalte tronsoane

  • Brașov – Făgăraș – revizuire studiu de fezabilitate, proiect tehnic și detalii de execuție elaborate în 2009
  • Făgăraș – Sighișoara – studiu de fezabilitate elaborat în 2004
  • Sighișoara – Târgu Mureș – studiu de fezabilitate elaborat în 2004
  • Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, lotul 3 Chețani – Câmpia Turzii – relicitare
  • Subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești și subsecțiunea 3B1: Mihăiești – Zimbor – stadiu fizic de execuție 23%
  • Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, subsecțiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului – în faza de proiectare
  • Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, subsecțiunea 3B3: Poarta Sălajului – Zalău, subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău (plus tunel rutier Meseș) – în licitație
  • Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, subsecțiunea 3B5: Nușfalău – Suplacu de Barcău – stadiu fizic de execuție 13%
  • Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș – în licitație
  • Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, subsecțiunea 3C2: Chiribiș – Biharia – în faza de proiectare
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Tehnologia este locomotiva pe care se bazează majoritatea celor implicați: întreprinzători, clustere, universități și administrație. 

Clujul, orașul startup-urilor. Tehnologia ca motor financiar

Articolul următor

Târgul de orientare în carieră de la Oradea, implementat la nivel național

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share