Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

TikTok a strâns 74.000 de urmăritori la TIFF

Povestitorul de Film a culminat cu evenimentul TikTok Get Together de la Muzeul de Artă și de premierea câștigătorilor.

74.000 de utilizatori unici au urmărit festivalul online, iar competiția Povestitorul de Film a strâns 385.000 de postări în cadrul parteneriatului dintre platforma TikTok și Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF).

Povestitorul de Film a culminat cu evenimentul TikTok Get Together de la Muzeul de Artă și cu premierea câștigătorilor. Masterclass-ul VFX din cadrul EducaTIFF a fost transmis live pe un canal de TikTok dedicat. Prin parteneriat, TikTok și-a propus să le ofere pasionaților de cinematografie oportunitatea de a intra în culisele festivalului și de a-și găsi inspirația la cel mai mare eveniment de film din România.

„Ne bucurăm că prin prezența la TIFF am putut să le arătăm puțin din universul TikTok și cum își pot dezvolta propriile pasiuni prin intermediul instrumentelor creative de pe platforma noastră”, a declarat Paula Kornaszewska, Head of Operations Central and Eastern Europe al TikTok.

120 de pasionați de film și creare de conținut au participat la evenimentul TikTok Get Together, unde au avut ocazia să interacționeze cu reprezentanții TikTok și TIFF, dar și cu membrii juriului Povestitorul de Film. Pentru a participa la competiție, utilizatorii au fost invitați să realizeze un clip video pe TikTok în care să povestească în mod creativ acțiunea unui film sau serial fără a menționa titlul.

Masterclass de efecte vizuale la TIFF

Beatrice Ungureanu și Denisa Dudeanu au câștigat o experiență completă pentru două persoane la festival. Membrii juriului au fost Cătălin Ionuț (creator de conținut), Mara Oprea (actriță), Carol Ionescu (actor). Ei au analizat clipurile înscrise și au ales cele două câștigătoare pe baza creativității și originalității dovedite în utilizarea funcțiilor din platformă și a modului în care au prezentat filmul sau serialul favorit.

Pentru a susține tinerii pasionați de video și cinematografie și a le oferi șansa să își extindă cunoștințele și abilitățile necesare, parteneriatul a inclus și Masterclass-ul VFX  din secțiunea educațională a festivalului. 11 tineri au avut ocazia să îl întâlnească pe Robert Tatoi, expert în efecte vizuale. Platforma TikTok oferă utilizatorilor instrumente care să le permită să creeze conținut autentic.

Aceasta grupează 11,4 miliarde de vizualizări, iar secțiunile FilmTok și FilmTikTok reunesc pasionații de cinematografie din întreaga lume. TikTok este o destinație principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Compania are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Consiliul Județean (CJ) Sălaj vrea să achiziționeze teren în comuna Hereclean, în vederea amenajării unui parc industrial.

Sălajul cumpără 15 ha de teren pentru un parc industrial la Hereclean

Articolul următor
eVOTE

Voicu Oprean, AROBS: “Va fi un an complicat pentru recrutarea IT-iștilor”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share