Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Autoworld plantează 5 copaci pentru fiecare test-drive realizat cu un Volvo Recharge, prin proiectul #RechargeTheCity

Volvo C40 Recharge, Fjord Blue

În această perioadă, compania clujeană Autoworld desfășoară proiectul de sustenabilitate #RechargeTheCity, prin care fiecare persoană care face un test-drive cu modelul Volvo Recharge ajută la plantarea a câte 5 copaci („5forONE”). Cei interesați pot solicita un test-drive online, pe platforma dedicată proiectului, până pe 16 septembrie 2022.

VOLVO Cars, parte din familia Autoworld din anul 2020, este un brand recunoscut pentru faptul că pune atât siguranța, cât și sustenabilitatea în centrul activității sale. Inițiativa Autoworld pornește tocmai de la aceste valori comune privind responsabilitatea față de mediul înconjurător și dorința de a diminua impactul negativ asupra acestuia.

#RechargeTheCity este provocarea pe care Autoworld și-o asumă pentru a genera schimbare pozitivă. Compania clujeană conștientizează impactul industriei auto asupra mediului și își dorește ca, alături de comunitatea din care face parte, să redea viață pădurilor ce asigură orașului un aer mai curat. Mai precis, proiectul vizează obiective precum diminuarea impactului negativ cauzat de dioxidul de carbon/CO2 emis în atmosferă de autoturisme, refacerea pădurilor și recrearea habitatului natural pentru biodiversitate, respectiv energizarea orașului prin restabilirea echilibrului dintre zonele verzi și cele urbane.

„5forONE” arată și valorifică impactul pozitiv pe care fiecare persoană îl poate genera prin acțiunile sale pentru un viitor mai verde. În cadrul unei probleme prezente la nivel global, Autoworld își dorește să fie parte din soluție. Cu fiecare test-drive realizat cu modelul Volvo Recharge, 5 copaci se pregătesc să fie plantați. Programările pentru test-drive se realizează online, până la data de 16 septembrie 2022.

Prin campania #RechargeTheCity, Autoworld, dealerul regional Volvo, susține cea mai mare ambiție a brandului: aceea de a deveni neutru din punct de vedere climatic pânâ în 2040 și de a oferi șansa celor interesați de situația globală a mediului înconjurător să acționeze.

Pentru mai multe informații privind campania #RechargeTheCity, gama de mașini electrice sau plug-in hybrid, cât și despre ofertele de finanțare, Autoworld îi invită pe cei interesați în showroom-ul Volvo, situat pe str. Oradiei nr. 1-7 din Cluj-Napoca.

Total
24
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Edilul Emil Boc susține că imobilul BCR va putea fi revândut de către municipalitate după câțiva ani deoarece prețul acestuia nu va scădea în timp,

Municipalitatea clujeană, jucător pe piața imobiliară. Cumpără clădirea BCR

Articolul următor
Molnar recurge la acest gest în urma disfuncționalităților care au generat eșecul lansării jocului video Cyberpunk 7077, atribuit și unei companii locale.

Radu Molnar: “Drepturile angajaților clujeni din IT trebuie tratate cu respect”

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
24
Share