Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Iulius Mall: “Clujul devine epicentrul distracției în România”

În perioada 13-17 iulie, Clujul va deveni epicentrul distracției, unde festivalieri din toată țara și nu numai se vor întâlni la Electric Castle.

În perioada 13-17 iulie, Clujul va deveni epicentrul distracției, unde festivalieri din toată țara și nu numai se vor întâlni la Electric Castle.

Twenty One Pilots, Gorillaz, Disclosure, Peggy Gou și alți artiști internaționali vor urca pe scena Electric Castle, în perioada 13-17 iulie.

“Și anul acesta îi așteptăm pe cei care merg la Electric Castle cu surprize inedite: reduceri la cumpărături, discount-uri pentru parcare, premii instant. Iulius Mall Cluj (IMC) este și locul de unde se pleacă spre Bonțida, pentru că aici este stația de autobuz dedicată.

Până la Bonțida, acolo unde are loc festivalul, poți să ajungi cu autobuzul, care te așteaptă în stația amenajată la IMC. Ca să pleci la drum cu vibe-ul setat pe mood-ul de festival, în Bus Station ți-am pregătit un DJ Booth. Programul autobuzului este non-stop pe durata festivalului”, precizează reprezentanții IMC.

“Dacă alegi să mergi cu transportul în comun la Electric Castle, la Iulius Mall Cluj ai reducere pentru parcare. Lasă-ți mașina la noi și plătește prin intermediul aplicației yeParking și ai parte de discount-uri! Mai multe informații despre aplicație poți afla accesând site-ul IMC.

Abonamente pentru Electric Castle 2023, Bar Credits de 250 de lei pe brățară, bilet de autobuz Priority sau General Access, vouchere la Mado sunt premiile puse în joc de IMC. Dacă faci shopping de cel puțin 150 de lei și vii cu bonurile (de la maximum două magazine diferite din IMC) și brățara Electric Castle la Centrul Info, poți câștiga pe loc oricare dintre premiile enumerate.

Look-ul de festival trebuie să includă elemente strălucitoare, piese statement, haine comode, dar și un strop de originalitate, așa că la IMC ți-am pregătit Electric Offers. Brandurile tale favorite te așteaptă cu reduceri substanțiale la o varietate de produse, numai bune de luat la festival.

Uman are reduceri de 20% la noua colecție și 10% extra la promoțiile actuale, Marionnaud afișează oferte de până la 30% la oricare două produse, Buzz și Sport Vision au redus toate prețurile cu 10%. Află ce alte branduri au reduceri în perioada Electric Castle, consultând catalogul online”, conform IMC.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

16 centre pentru strângerea deșeurilor în județul Bihor

Articolul următor

Compania Coindu își extinde afacerile în Zona Liberă Curtici-Arad

Citește și:
Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero
Citeste mai mult

MedLife țintește piața Bistriței

Cel mai dinamic jucător din piaţa românească de servicii medicale, cu afaceri de 860 de milioane de lei,…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share