Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fabrica La Lorraine se extinde cu 70 milioane euro

Răzvan Boșomoiu (centru) se confruntă cu deficitul de resursă umană și scumpirea materiei prime | Foto: LLR

La Lorraine România (LLR), parte a grupului belgian cu același nume, pregătește investiții de 20 milioane de euro în extinderea capacității de producție în panificație și estimează o creștere a afacerilor până la 50,5 milioane.

Răzvan Boșomoiu, director general al LLR, a precizat că, în primul semestru, compania a înregistrat vânzări de 145 milioane de lei, conform Progresiv. Totul se petrece pe fondul lansărilor de produse noi, a evoluției retailului modern și atragerii de noi consumatori.

“Prin raportare la provocările întâmpinate de companie în prima jumătate a acestui an, se remarcă în primul rând o instabilitate în aprovizionarea cu materii prime, ce s-a manifestat la nivelul prețurilor și disponibilității cantităților dorite. Această instabilitate a fost dublată de o penurie a resurselor umane.

Este de așteptat să se mențină ca impediment și în cea de-a doua parte a anului. Confruntarea cu o serie de provocări în diverse perioade este o parte inerentă a gestionării unui business, pe care La Lorraine România o îmbrățișează drept motor al dezvoltării și îmbunătățirii afacerii”, a spus Boșomoiu.

20 de milioane de euro în acest an, la Câmpia Turzii

Pe lista de priorități se află dezvoltarea afacerilor cu precădere pe piețele din România, Bulgaria și Serbia, lansarea de noi produse. Planurile vizează și extinderea capacității de producție a fabricii LLR din Câmpia Turzii cu o investiție de 70 de milioane de euro, dintre care 20 de milioane alocați acestui în 2022.

Fabrica acoperă atât necesarul pieței locale, cât și al piețelor din Europa de Sud-Est și o parte din Europa Centrală. Pentru 2022 compania estimează atingerea de afaceri de 250 de milioane de lei, față de rezultatul înregistrat în 2021, de 217 de milioane.

90% din totalul vânzărilor din retail este generat de retailul modern. La Lorraine Bakery Group, o companie belgiană cu o tradiție de 82 de ani în arta panificației și în cea a patiseriei, deţine 12 fabrici de panificaţie în Europa şi comercializează produsele în 25 de ţări.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Am început, în 2018, demersurile pentru preluarea terenului aferent amplasamentului fostei căi ferate, în patrimoniul unității administrativ teritoriale Baia Sprie.

Teren de dezvoltare de 17 ha la Baia Sprie. “Avem noi perspective imobiliare”

Articolul următor
Localnicii din Ciurila și Sălicea propun un nou drum care să facă legătura între Autostrada Transilvania și Centura Sud Cluj-Napoca

Se profilează o conexiune Autostrada Transilvania – Centura Sud Cluj-Napoca

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share