Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

„Schimbă PET-ul cu biletul” la Oradea

Prima oprire de anul aceasta a campaniei „Schimbă PET-ul cu biletul” este la Oradea.

În perioada 28-30 iulie 2022, în schimbul a 5 deșeuri colectate, în cadrul campaniei „Schimbă PET-ul cu biletul”, inițiată de Asociația Act for Tomorrow și Kaufland Romania, se va circula gratuit cu mijloacele de transport în comun.

Voluntarii înarmați cu bilete verzi îi așteaptă pe cei interesați la cel mai nou magazin Kaufland din Oradea, Calea Aradului nr. 87, în intervalul orar 09:00-17:00, pentru a le răsplăti implicarea de care dau dovadă în lupta pentru un mediu mai curat și mai sănătos.

Deșeurile vor fi colectate cu ajutorul aparatelor automate Tomra, instalate de către companie. În urma acestui proces, pentru cei ce au colectat deșeurile separat, automatele vor elibera un cupon prin intermediul căruia participanții vor beneficia de două călătorii gratuite cu autobuzul, în baza biletelor oferite de voluntarii prezenți la fiecare punct de colectare.

Reciclare self-service

Începând de anul trecut, toate magazinele Kaufland din România dispun de infrastructuri de reciclare de tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). În plus, în cadrul campaniei „Consumul excesiv de ambalaje dăunează grav comunității”, Kaufland recompensează toți consumatorii care vor adopta un comportament ecologic. Astfel că, la fiecare 5 ambalaje reciclate la automatele de reciclare, consumatorii primesc cupoane de 20% reducere, pentru o anumită categorie de produse ce se actualizează lunar cu sprijinul furnizorilor.

La nivel local, campania este organizată cu sprijinul Asociației Simte Magia.

Costul biletelor este suportat integral de către principalul partener privat al acestei campanii – Kaufland România. Toate PET-urile colectate în cadrul campaniei vor fi transmise către fabricile de reciclare unde vor fi transformate în noi resurse.

Campania are atât obiectivul încurajării folosirii transportului public, cât și obiectivul de a promova colectarea și reciclarea deșeurilor care, pe lângă faptul că vor fi transformate în noi resurse, în acest context facilitează și accesul locuitorilor la transportul public.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Noul sediul central al Băncii Transilvania (BT), de pe Calea Dorobanților 30-36, a primit certificarea Building Research Establishment Environmental Assessment Method BREEAM New Construction.

Banca Transilvania și-a făcut sediul central din materiale reciclate

Articolul următor
Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) Cluj va participa, în premieră, la Apold Weinfest, din județul Sibiu, acolo unde se află și plantația viticolă a instituției, Vinea Apoldia Maior.

Universitarii clujeni își trimit vinurile din Sibiu la Apold Weinfest

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share