Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Participă la Interactiv Transilvania pentru a afla strategii de creștere în retailul local

Interactiv, evenimentul marca Progresiv dedicat comunităților locale de business, revine cu cea de-a 17-a ediție, Interactiv Transilvania. Evenimentul va avea loc pe 21 septembrie, la Hotel Business Center, Târgu Mureș.

În contextul actual, în care provocările sunt la tot pasul, adaptabilitatea și puterea de a privi crizele ca oportunități de creștere par să aibă un cuvânt tot mai greu de spus. Piața locală de retail este într-o continuă schimbare și, deși de la un an la altul segmentul de retail independent se contractă, se fac pași importanți spre consolidare.

Care este rețeta succesului pentru jucătorii care au trecut proba timpului și reușesc să lupte cot la cot cu marile lanțuri de retail? De ce este important să înțelegem nevoile actuale ale cumpărătorilor și cum ar trebui să arate lista de priorități pentru jucătorii locali?

Răspunsul îl vom afla la cea de-a 17-a ediție a evenimentului Interactiv Transilvania, care se adresează retailerilor, producătorilor și distribuitorilor din regiunea Transilvaniei. Conferința oferă informații concrete despre statusul și particularitățile pieței regionale de retail, gestionarea și adaptarea sortimentației, despre online și măsura în care poate deveni acest canal o pârghie de creștere, dar și despre cum se schimbă nevoile consumatorilor și de ce este importantă o abordare construită în jurul consumatorului.

O soluție concretă și un răspuns la presiunea lanțurilor internaționale de magazine asupra furnizorilor naționali sau locali și implicit asupra jucătorilor din retailul tradițional o reprezintă alianțele de achiziții. Jucători cu notorietate din piață ne vor vorbi despre beneficiile unei alianțe comune de achiziții și despre lecțiile învățate.

Speakerii evenimentului

Primii speakeri confirmați la Interactiv Transilvania sunt:

  • Vlad Barbu, Senior Consultant Retailer Services NielsenIQ România
  • Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research
  • Cosmin Costea, Consultant & e-Commerce Business Advisor eComMasters
  • Cătălina Aldea, Managing Partner Aldea Consulting
  • Ludovic Barta, General Manager CBA Nord-Vest
  • Atilla Fazakas, Director Comercial Elan-Trio
  • Ghassan Shakhshir, Director Comercial Home Garden Supermarket
  • Leber Lazslo, Director General CBA Partners

Informații suplimentare despre eveniment și înscrieri sunt disponibile pe site-ul evenimentului, aici. Evenimentul Interactiv Transilvania este susținut de Fuchs Condimente, Tchibo, Hutton și Rafturi Smart.

Ajuns la a 17-a ediție, Interactiv este cadrul perfect de socializare între retaileri, furnizori și distribuitori, dar și pentru a dezvolta relațiile de business și a avea acces la cele mai noi produse ale furnizorilor.

Lansată pe piață în 1999, Revista Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum, iar evenimentul Interactiv vine ca răspuns la această nevoie din piață.

Total
30
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Continental a numit un nou director la Centrul de producție Automotive Timișoara

Articolul următor

Arabii din Abu Dhabi discută la Aeroportul Internțional Timișoara despre un centru intermodal de 300 de milioane de euro

Citește și:
Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero
Citeste mai mult

MedLife țintește piața Bistriței

Cel mai dinamic jucător din piaţa românească de servicii medicale, cu afaceri de 860 de milioane de lei,…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
30
Share