Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Employee Experience și Company Culture, conceptele cheie ale noii ediții HR UNCOVERED 2022

Employee Experience și Company Culture, conceptele cheie ale noii ediții  HR UNCOVERED 2022 – eveniment hibrid, 12-13 septembrie.

BusinessMark invită specialiștii în resurse umane să participe la noua ediție HR Uncovered, eveniment hibrid ce va avea loc în București, la Radisson Blu Hotel, și online, pe platforma MyConnector, pe 12-13 septembrie 2022. Pe parcursul celor două zile de eveniment, participanții vor avea posibilitatea de a afla de la specialiști din companii locale și internaționale noile trendurile privind cultura organizațională, recrutarea și experiența angajaților.

Modul în care lucrăm este în plină transformare, având un impact asupra companiilor. Așteptările angajaților sunt și ele în evoluție, iar recrutarea și păstrarea talentelor a devenit tot mai dificilă. În acest context, cultura organizațională capătă un rol strategic tot mai important, fiind definitoriu pentru modul în care oamenii se raportează la un loc de muncă. În acest context, la HR Uncovered 2022, ne propunem să privim cu atenție la aspectele ce țin de experiența angajaților, cât și de interacțiunea acestora cu brandurile.

Conferința va include sesiuni de prezentări și două  paneluri –  “Employee Experience – Eyes on the Future” și ”Future Proof Company Culture”, la care vor participa:

  • Andre De Wit, Dean, Leadership Academy Amsterdam
  • Victoria Bacon, Senior Global Talent & Culture Manager, SilverRail
  • Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
  • Mihaela Ioniță, Director National de Resurse Umane, Lidl România
  • Hermina Mihaela Radu, People and Culture Manager, Primark
  • Grigoriada Stroe, Chief HR Officer, Funcom
  • Geanina Cioară, HR Manager Continental Automotive România
  • Alina Iancu, People & Business Development Advocate
  • Radu Panait, HR Director & Innovation Leader, TotalSoft
  • Iulia Stanca, People & Culture Business Partner, Roche
  • Nadia Badea, People & Talent Director Romania HQ and Global HRBP Delivery, Ceragon Networks
  • Daniel Adumitrachioaiei, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
  • Raluca Avramescu, People & Culture Director, Secom®
  • Andrei Vasile, Antreprenor, Co-fondator, SanoPass
  • Andrei Crețu, Co-fondator, Pluria
  • Cristina Strîmbu, Employer Branding Manager, Evozon
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Tudor Petecilă, HR Director, Teleperformance Romania
  • Mirela Tănase, Senior Partner – Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist
  • Simona Giurgilă, Country HR Lead Romania & Moldova, MSD
  • Roxana Abrașu, Partener, Coordonator la practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
  • Ionuț Gherle, CEO, UCMS by AROBS
  • Delia Iliașa, Managing Partner, SanoPass
  • Cristina Butunoi, Deputy Managing Director, Golin
  • Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark (Moderator)

Totodată, participanții pot afla totul despre tipul de leadership necesar pentru a naviga prin mediul actual de schimbare, în cadrul workshopului LEADERSHIP TOTEM, susținut de Andre De Wit, Decan la Leadership Academy Amsterdam și un vorbitor recurent al evenimentelor de HR organizate de BusinessMark.

În acest masterclass, ne vom scufunda adânc în descoperirea tipului potrivit de leadership necesar pentru a implementa cu succes strategia.  Împreună vom explora cum să definiți leadership-ul de care organizația are nevoie, prin construirea unui așa-numit Totem de Leadership. Acesta se referă la toate principiile de leadership care sunt specifice organizației dumneavoastră. Pe baza acestui Totem de Leadership, discutăm despre modul în care el pune fundamentele dezvoltării leadership-ului în centrele de dezvoltare a leadershipului, coaching-ul individual pentru leadership, programele de dezvoltare a leadership-ului, conversațiile privind performanța leadership-ului, interviurile de evaluare a leadership-ului și interviurile de exit.

 Vom vedea, de asemenea, cum să măsuram calitatea leadership-ului în organizația dvs. prin chestionar de 360 ​​de grade, sondaj de angajare și performanță în leadership”, a punctat Andre.

5 MOTIVE SĂ PARTICIPAȚI:

  1. Datorită mediului în schimbare rapidă, multe companii trebuie să dezvolte și să implementeze noi strategii. Pentru a asigura o implementare fără întreruperi a noilor strategii, alinierea la leadership și cultura organizațională este o necesitate!
  2. Atunci când definiți leadership-ul necesar, trebuie să aveți scopul îndreptat către viitor.
  3. Este prezentat și exersat un cadru de bază despre modul de abordare a subiectului Leadership.
  4. Vi se va oferi oportunitatea de a reflecta asupra propriilor competențe de Leadership și de a fi pregătit să începeți o discuție despre aceste competențe în organizația dumneavoastră.
  5. Cei ce discută în mod proactiv despre leadership ca instrument de succes sunt mai capabili să-și implementeze cu succes strategia.

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Audiență eveniment: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaders.

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

Un eveniment: BusinessMark

Partener oficial al evenimentului: Rompetrol – KMG International

Parteneri: TotalSoft, Romanian Software, SanoPass, Toff Dominium, UCMS by AROBS, Exploratist, Pluria, Benefit – an Edenred Company, NNDKP

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Brutăria Sergiana trece pragul primelor trei decenii!

Articolul următor
Consiliul Județean (CJ) Cluj a demarat lucrări de întreținere pe Drumul Județean 191D (DJ 108A) – Vânători – limită cu județul Sălaj.

Clujul reface drumurile județene spre Sălaj

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share