Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

O asociere condusă de UMB va realiza tronsonul cu tuneluri lipsă din autostrada Lugoj – Deva

Câștigătoare a licitației pentru stabilirea firmei care se va ocupa de cei 10 kilometri lipsă din autostrada Lugoj – Deva, celebra porțiune cu tuneluri pentru urși, a fost desemnată societatea UMB. Urmează o perioadă de contestații de zece zile, după care se va putea semna contractul de execuție, care va avea loc la Timișoara.

Vestea cea mai bună este că vorbim despre un contract pe FIDIC galben, ceea ce înseamnă că va fi o procedură unică, firma câștigătoare va realiza și proiectarea și execuția.

”S-au încheiat toate procedurile pentru celebra autostradă cu urși. A fost desemnat castigătorul, este un constructor român care și-a făcut treaba foarte bine și care ne dă siguranța că va finaliza în termenii contractului. După procedurile legale, se va semna contractul. Este constructorul care în acest moment este probabil cel mai mare constructor pe infrastructură rutieră, e vorba de UMB. E un lucru important pt noi și în sfârșit se intră în linie dreaptă și pe acest proiect”, a declarat, la Timișoara, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Urmează zece zile în care se pot depune contestații.

”Vom semna contractul la Timisoara, după contestații. E un contract de proiectare și execuție, FIDIC galben. E importantă perioada de proiectare. A scos peri albi acest proiect. Realitatea de pe A1 este cea pe care o știm. Astăzi e primul pas: desemnarea câștigătorului. Se intră în perioada legală în care se poate contesta. Dacă se contestă, CNSC are 30 de zile să dea o soluție. Dacă nu se contestă, semnarea va avea loc în mai puțin timp”, a mai subliniat Grindeanu.

Ofertantul desemnat câștigător este o Asociere condusă de S.C. SPEDITION UMB S.R.L., împreună cu S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o., având prețul de 1.826.845.634,11 Lei fără TVA.

Finanțarea este asigurată prin PNRR.

Durata contractului este de 45 de luni, din care 11 luni perioada de proiectare și 34 de luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E în contextul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.

Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

ANL a construit 1.200 de locuințe în Bistrița-Năsăud

Articolul următor
Ministerul Finanțelor (MF) a atras 423 de milioane lei, respectiv 120 de milioane euro prin a noua ofertă primară de vânzare de titluri Fidelis derulată în ultimii trei ani prin sistemele Bursei de Valori București (BVB).

Nouă oferte de titluri Fidelis. Lead manager: BT Capital Partners

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share