Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fragedo este „Cea mai de încredere marcă de carne”, fiind în topul încrederii acordate de părinți

Fragedo, cel mai popular brand din categoria sa, a primit, pentru  a 4-a oară la rând, premiul pentru Cea mai de încredere marcă de carne (pui, porc, vită), confirmând din nou că se află mereu în topul preferințelor consumatorilor români datorită calității la superlativ și a siguranței desăvârșite. Distincția, acordată astăzi în cadrul summit-ului Forbes Brands for Kids, care a avut loc Athenee Palace Hilton din București, vine ca urmare a studiului realizat de Forbes România și Institutul D&D Research care a investigat siguranța, calitatea și încrederea de care se bucură produsele pentru copii.

„Pentru noi, a produce şi a pune în vânzare produse pentru copii este un act de imensă responsabilitate pe care noi la TRANSAVIA ni-l asumăm cu toții făcând lucrurile așa cum trebuie, de la bob la furculiță. Acest premiu ne bucură foarte mult, fiind cel de-al patrulea an la rând când părinții ne onorează cu încrederea lor, alegând produsele noastre pentru copiii lor. La rândul nostru, răsplătim această încredere prin respectarea promisiunii calității și siguranței totale”, spune Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.

Calitatea produselor TRANSAVIA este parte integrantă din strategia de sustenabilitate a companiei, iar un element de bază în realizarea acestui angajament este hrana și nutriția sănătoasă a puilor. În lanțul de producție, integrat vertical 100%, de la bob la furculiță, sunt procesați exclusiv pui crescuți în facilitățile proprii, hrăniți cu cereale produse în cele peste 10.000 de hectare cultivate în fermele vegetale deținute. Recolta este procesată în propria Fabrică de Nutrețuri Combinate, asigurând astfel, zilnic, nutrețuri proaspete fermelor de creștere și de reproducție.

Grija pentru calitate și siguranță este demonstrată și de certificările deținute, TRANSAVIA fiind singurul producător de carne de pasăre din România care a primit, încă din 2018, certificarea GolbaG.A.P., cel mai important program mondial de certificare care atestă folosirea, în ferme și în facilitățile de producție, a bunelor practici din agricultură. Totodată, 100% din producția de carne de pasăre a liderului pieței de carne de pui este certificată BRCGS (British Retail Consortium Global Standard), care garantează astfel nivelul de competență al companiei în HACCP, în igienă, în siguranța alimentelor și în sistemele calității, fiind de altfel singurul producător la nivel național care deține calificativul AA+.

Pe lângă calitate, siguranță și gust savuros, așa cum trebuie”, responsabilitatea față de consumatori este dovedită și prin faptul că marca emblemă a companiei, Fragedo, comunică onest și transparent, aspect recunoscut de Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), care a acordat pentru prima dată în România dreptul de a folosi pe spotul TV sigiliul Marca Etică.

Total
2
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Mai mulți tineri au fost angrenați în proiectul Roberto Rocca destinat acestora demarat de compania metalurgică.

Tenaris a lansat programul Roberto Rocca pentru liceeni

Articolul următor
Am pornit acest eveniment exploratoriu de digitalizare, unul în care lansăm public acest proiect.

IMM-urile din Transilvania merg pe calea digitalizării cu bani de la Bruxelles

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
2
Share