Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

S-a turnat placa de suprabetonare la pasajul din Piața Cetate Oradea

Stadiul fizic al lucrărilor a ajuns în prezent, la 65%.

Au fost montate cele 28 de grinzi și a fost armată și cofrată placa situată deasupra pasajul subteran. Constructorul a turnat elevația (pereții) pasajului aferenți rampei dinspre Nufărul și din zona mediană a pasajului, urmând să fie săpată rampa dinspre zona centrală și să fie montate palplanșele.

Până în acest moment a fost turnat radierul pasajului din Piața Cetate, au fost realizați piloții forati și s-a săpat rampa dinspre Nufarul. Totodată, a fost finalizat bazinul de retenție a apelor pluviale, bazin situat sub pasajul rutier. Între timp, în zonă au fost realizate și lucrările pentru devierea rețelelor de utilități.

Coridor de mobilitate

Proiectul face parte din obiectivul de investiții „Coridor de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu din Oradea – Etapa II”, fiind implementat de Primăria Municipiului Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională.

Reamintim că în zona intersecției dintre B-dul D. Cantemir și strada Evreilor Deportați se realizează un pasaj rutier subteran. Aici vor exista două girații la nivelul solului, care vor fi traversate în subteran de un pasaj pe relația D. Cantemir – Centrul Civic. La nivelul solului va exista în continuare o bandă dedicată liniilor de tramvai. Totodată, vor fi executate următoarele categorii de lucrări: realizarea sistemului de irigații, realizarea trotuarelor, piste de biciclete, stații de transport public modernizate precum și plantarea de arbori și arbuști.

Acest pasaj rutier este situat pe una dintre cele mai importante axe de circulație din Municipiul Oradea, respectiv Nufărul – Cantemir – Centrul Civic – B-dul Magheru – str. Republicii – Gară – str. Ștefan cel Mare. Astfel, se dorește fluidizarea traficului rutier în vederea reducerii poluării și creșterii siguranței. Totodată, se are în vedere sprijinirea transportului public de persoane prin reducerea timpilor de parcurs a autobuzelor și tramvaielor și creșterea atractivității transportului public din Oradea.

Acest obiectiv de investiții este parte componentă a proiectului „Coridorul de mobilitate urbană durabilă din Piaţa Emanuil Gojdu – Piața Cetate, Oradea”, cod SMIS 126217, proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Finanțarea nerambursabilă este 98% din valoarea cheltuielilor eligibile. Lucrările sunt executate de asocierea formată din S.C FREYROM S.A – lider de asociere, S.C.PROCONS GROUP S.R.L, S.C METABET CF S.A și SC LEKO CONSTRUCT S.R.L. Valoarea lucrărilor este de 32.610.187,17 lei fără TVA.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Programul Regional Nord-Vest este funcțional. 1,4 miliarde euro la dispoziție

Articolul următor
AROBS Transilvania Software, cea mai mare companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București (BVB), a încheiar prima etapă a programului Stock Option Plan (SOP).

Sute de angajați ai AROBS primesc acțiuni gratuite

Citește și:
Bogdan Ciungradi este noul director financiar (CFO) al grupului AROBS, cea mai mare companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București (BVB).
Citeste mai mult

AROBS și-a adus director de la Noriel

Multinaționala de software cu sediu la Cluj a decis să își consolideze departamentul financiar în condițiile numeroaselor sale…
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share