Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Producătorii și comercianții de băuturi, așteptați să se înregistreze în baza de date a SGR

Înregistrarea este obligatorie și se face pe site-ul administratorului SGR, www.returosgr.ro

RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A., administratorul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), anunță producătorii, importatorii și comercianții de băuturi că a început înregistrarea în baza de date a sistemului. Aceasta este etapa preliminară intrării în funcțiune a SGR, unul dintre cele mai importante proiecte de economie circulară din România.



Cine trebuie să se înregistreze

Astfel, toate societățile comerciale din România care au calitatea de producători, importatori sau comercianți de produse din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, în ambalaje de unică folosință din plastic, sticlă sau aluminiu, cu dimensiuni între 0,1 l și 3 litri, precum și companiile din industria ospitalității ce comercializează aceste produse, au obligația legală, conform Hotărârii de Guvern nr. 1074/2021, să se înregistreze online, în baza de date a Sistemului de Garanţie-Returnare, pe site-ul www.returosgr.ro.

Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) este conceput pentru a încuraja returnarea ambalajelor de băuturi de unică folosință pentru a fi reciclate, contribuind în acest fel la creșterea cantității și a calității materialelor colectate pentru reciclare.

„Intrăm astăzi în faza preliminară intrării în funcțiune a Sistemului de Garanție-Returnare în România și facem apel la toți producătorii, importatorii și comercianții de băuturi să demareze cât mai repede înregistrarea online, pe www.returosgr.ro astfel încât să poată finaliza întregul proces până la data de 28 februarie, anul viitor”, a declarat Gemma Webb, CEO și Președinte al Directoratului RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A .

Începând de joi, 30 decembrie 2022, și până la închiderea procesului de înregistrare, se vor desfășura o serie de activități de informare și se va oferi suport pentru finalizarea cu succes a acestei etape.

Este foarte important ca toate companiile vizate să introducă în sistem toate datele solicitate cu o acuratețe cât mai mare. Datele culese în această etapă preliminară sunt esențiale pentru configurarea sistemului în raport cu nevoile reale de colectare a ambalajelor la nivel teritorial.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Kadra a precizat că parcarea de 80 de locuri din apropierea telegondolei, organizată pe două niveluri și zonă exterioară, a fost dotată cu un sistem pentru o administrare optimă a locurilor disponibile și o experiență mai fluidă pentru șoferi.

Kadra a făcut ordine în parcarea din stațiunea Borșa

Articolul următor
Ministrul mediului, Barna Tanczos, și directorul Romsilva, Daniel Nicolaescu, au avut o întrevedere cu reprezentanții organizației Tășuleasa Social: Alin și Tiberiu Ușeriu.

Via Transilvanica devine proiect de țară

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share