Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Târgul de Cariere a bătut în cuie datele organizării evenimentelor din acest an

Anul 2022 a înregistrat cel mai mare număr de angajări din ultimii cinci ani pentru participanții la Târgul de Cariere.

Acest lucru a fost ilustrat și prin intermediul cifrelor extrase din cadrul evenimentelor Târgul de Cariere.

Cifre

Cele șapte evenimente au confirmat interesul crescut al candidaților și al companiilor pentru piața forței de muncă și au reunit 18.664 de participanți și 250 de angajatori, care au pus la dispoziție candidaților un total de 8.482 de locuri de muncă. De asemenea, Târgul de Cariere a înregistrat un număr de 269.213 vizitatori online, în timp ce interviurile cu reprezentanții companiilor, transmise direct de la evenimente, s-au bucurat de un număr de 36.719 de vizualizări.

În baza cifrelor din sezonul de toamnă și a tendințelor actuale, se așteaptă ca interesul pentru ofertele de pe piața muncii și pentru employer branding să se mențină la cote înalte și la începutul anului 2023, chiar dacă unii analiști preconizează o încetinire a angajărilor”, anunță organizatorii.

Datele de organizare

Târgul de Cariere se întoarce cu un nou sezon de evenimente și pune piața muncii în mișcare în șase dintre cele mai importante orașe ale țării și capitala Republicii Moldova: Sibiu (10-11 martie), Cluj-Napoca (15-16 martie), Oradea (18 martie), Târgu Mureș (22 martie), Chișinău (31 martie – 1 aprilie), Iași (7-8 aprilie) și Brașov (21 – 22 aprilie).

Domenii de activitate

Zeci de companii locale și internaționale au confirmat deja prezența la evenimentele de recrutare din primăvara acestui an, iar reprezentanții acestora așteaptă cu nerăbdare să interacționeze direct cu participanții și să le prezinte variate oferte de angajare. Asemeni edițiilor precedente, și de data aceasta vor fi prezente companii din diverse domenii de activitate, precum: inginerie și IT, producție și tehnică, auto si automotive, HoReCa, logistică și transport, telecomunicații, comerț, marketing și comunicare, servicii și BPO, resurse umane, financiar, bancar, farmaceutic, medical și nu numai.

Târgul de Cariere pune și primăvara aceasta piața muncii în mișcare, oferind companiilor variante multiple de employer branding, iar celor aflați în căutarea unui loc de muncă numeroase oportunități profesionale. La Târgul de Cariere, noi mereu venim cu oportunități, iar participanții aleg cum le transformă”, a declarat Maria Petruța, PR Manager la Târgul de Cariere.

Târgul de Cariere împlinește anul acesta 17 ani de activitate și este cea mai mare rețea de evenimente de carieră și employer branding din România și Republica Moldova, reunind sute de angajatori și mii de candidați de două ori pe an, în sezonul de primăvară și cel de toamnă. Din 2006, de la primul eveniment și până în prezent, Târgul de Cariere a devenit cea mai răspândită soluție de recrutare selectivă și a avut un rol esențial în formarea pozitivă a pieței muncii. De fiecare dată a contribuit la dezvoltarea de competențe, descoperirea de talente și a șanselor de angajare pentru acestea.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Secțiunea de dezvoltare are alocați 1,6 miliarde de lei din acest buget (creștere anuală de 121%), dintre care 650 de milioane pentru lucrările la prima fază a metroului.

Bugetul Clujului crește cu 1 miliard de lei. Metroul ia partea leului

Articolul următor

Proiecte de peste 10 milioane de euro pentru creșterea eficienței energetice la Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share