Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Producătorii și meșteșugarii, instruiți digital de Produs în Bistrița-Năsăud

Asociația Produs în Bistrița-Năsăud (APBN) a demarat un proiect de dezvoltare a competențelor digitale și comunicării pentru membrii săi.

APBN a prezentat proiectul self-Learn, în cadrul evenimentului Cafeneaua Europeană. Proiectul APBN urmărește dezvoltarea competențelor pentru o mai bună înțelegere a mediului economic și adaptare la cerințele actuale ale pieței și din viața de zi cu zi.



Cursul realizat în cadrul proiectului va fi o aplicație interactivă pentru telefoanele mobile. Participanții – actualii și viitorii mici producători și meșteșugari, grup țintă vizat de APBN – vor putea să își îmbunătățească trei abilități: comunicare, raționament matematic, competențe digitale.

Finanțat prin Programul Erasmus+, proiectul self-Learn este apreciat drept unul inovativ prin utilizarea metodelor inovative de formare a adulților ce utilizează tehnologiile moderne, dar la îndemâna tuturor, în vederea îmbunătățirii parcursului personal și profesional.

APBN a fost creată în 2015. Viziunea APBN o reprezintă produsele locale de calitate, creative, ecologice, cu caracteristici unicat care exploatează specificul, tradițiile și valorile locale, în măsură să creeze avantaje pentru diferențiere.

Consiliul Județean a preluat inițiativa, atrăgând instituții care au văzut potențialul și necesitatea susținerii sale: Primăriile Bistrița, Beclean și Lechința, Centrul Județean pentru Cultură și Complexul Muzeal Bistrița-Năsăud. În 2018 s-au alăturat Primăriile Năsăud, Lunca Ilvei și Măgura Ilvei.

Misiunea APBN este de a susține, promova și reprezenta producătorii locali la nivel regional, național și internațional, de a promova produsele, tradițiile și valorile locale, contribuind astfel la dezvoltarea durabilă a județului.

Printre obiectivele sale se numără identificarea și susținerea intereselor micilor și marilor producători; reprezentarea lor la nivel local, național și internațional; promovarea produselor locale, tradițiilor și culturii locale, a meșteșugurilor și valorilor locale; un cadru pentru protejarea producătorilor locali din județ.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Finanțările Industry 4.0, prezentate la ABC Incubator

Articolul următor

Reabilitarea cabanei Vadu Crișului se apropie de final

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Câțcău
Citeste mai mult

Minicentura Dejului devine funcțională

Consiliul Județean (CJ) Cluj a terminat asfaltarea drumului care leagă localitățile Câțcău și Vad, rută ce funcționează ca…
Turism
VT
Citeste mai mult

Via Transilvanica va avea bornă la Roma

Inițiatorul traseului turistic, Alin Ușeriu, va colinda România pentru a-i convinge pe fanii acestuia să devină membri ai…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share