Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Expoziție de afrodiziace și ateliere de parfumuri la Iulius Cluj

"Mireasma dragostei plutește în aer la IMC, cu ateliere de preparare a parfumurilor și expoziția „Afrodiziace și antiafrodiziace de-a lungul timpului”.

Iulius Mall Cluj (IMC), în parteneriat cu Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (MNIT), marchează luna iubirii.

“Mireasma dragostei plutește în aer la IMC, cu ateliere de preparare a parfumurilor și expoziția „Afrodiziace și antiafrodiziace de-a lungul timpului”. De dragoste trebuie să ne bucurăm în fiecare zi, dar dacă avem ocazia să o celebrăm de două ori la distanță foarte scurtă de timp strângem și mai multe momente fericite în viața noastră. Nu vă spunem noi care este exact secretul fericirii, dar până pe 28 februarie puteți afla lucruri foarte interesante despre cum să o întreții.

Expoziția încă mai poate fi vizitată până pe 28 februarie, așa că ia-ți jumătatea și petreceți Dragobetele descoperind încă ceva despre cultura noastră românească. Aflată la etajul 1, aceasta cuprinde o serie interesantă și impresionantă de informații și imagini despre afrodiziace și antiafrodiziace.

În trecut, acestea se găseau și la farmacii și erau bazate pe ingrediente bizare, exotice, uneori de origine vegetală, alteori animală. Astfel, vei afla care este sursa cuvântului „afrodiziac” și cum se pregăteau băuturile din diverse plante (cacao, cafea), ce aveau atât efect afrodiziac, cât și medical.

Cum funcționau ca afrodiziac cardamonul, nucșoara, sepia sau furnicile, ce băutură era considerată „Poțiunea dragostei” și unde găseai „Iubire la sticlă”. La antiafrodiziace vei regăsi camforul, însă te vor surprinde multe alte „ingrediente” despre care vei citi la Iulius Mall”, au transmis organizatorii.

Curatorul expoziției este Ana-Maria Gruia, iar intrarea este liberă. Ca o completare a acestui eveniment, în IMC au avut loc o serie de ateliere de preparare a parfumurilor. Participanții au descoperit istoria unora dintre ele și au putut să își realizeze propriile esențe parfumate pe care le-au luat acasă.

Evenimentele fac parte dintr-o serie de expoziții și activități pe care MNIT le realizează în IMC încă de anul trecut și care au scopul de a aduce istoria și cultura transilvăneană mai aproape de public.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Bursa de Valori București (BVB) și Asociația Administratorilor de Fonduri (AAF) au organizat o dezbatere la care au participat administratorii de fonduri de investiții cu expunere și pe piața de capital locală care au obținut cele mai mari cinci randamente în 2022.

Scumpirile și inflația au săpat în averile investitorilor. “Cumpărați obligațiuni și acțiuni locale”

Articolul următor

THR scoate la închiriere șapte hoteluri la Marea Neagră

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Hi-Tech „Made in Transilvania”

Aceasta a fost denumirea panelului găzduit de The European Innovation Hub in Transilvania în cadrul IQ Digital Summit,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share