Brandul Neumarkt®, deținut de HEINEKEN România, primește haine noi la 25 de ani de când prima bere Neumarkt® era preluată de pe linia de producție a fabricii din orașul mureșean Ungheni. “Noua identitate vizuală marchează o evoluție importantă a brandului – este modernă și reflectă calitatea premium a produsului nostru. Cu toate acestea, berea Neumarkt® își păstrează gustul specific, puternic și amărui, atât de îndrăgit de consumatori”, este mesajul lui Ciprian Botea, Manager de fabrică, HEINEKEN România, rostit în cadrul evenimentului de lansare.
Au trecut 25 de ani de când prima bere produsă sub brandul Neumarkt® în fabrica din orașul mureșean Ungheni era preluată de pe linia de producție. Primul sfert de veac a fost marcat printr-un eveniment de lansare a noii identități vizuale a brandului Neumarkt®, unul dintre cei mai puternici jucători pe piața berii. Evenimentul a fost organizat în prezența angajaților, partenerilor și a autorităților locale în data de 3 martie pe platforma fabricii din Ungheni.
Lansarea noii identități vizuale reprezintă o nouă etapă în evoluția brandului deținut de HEINEKEN România, compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume.
“Această nouă etapă este o evoluție naturală a brandului Neumarkt®, creată de pasiunea și dedicarea oamenilor care au crezut în acest produs și care a început chiar aici, în Ungheni, în urmă cu 25 de ani”, a subliniat Ciprian Botea, Manager de fabrică, HEINEKEN România, în cadrul evenimentului de lansare.
Noua identitate vizuală îi aduce brandului Neumarkt® elemente moderne, însă consumatorii vor regăsi, sub aceste straie noi, aceeași bere Neumarkt® care își păstrează gustul specific, puternic și amărui, atât de îndrăgit de consumatori.
“Noua identitate vizuală a Neumarkt® este mai modernă și reflectă calitatea premium a produsului. În același timp, produsul își va păstra gustul care l-a consacrat și va rămâne fidel valorilor pe care le promovează, la baza cărora stau capabilitatea, încrederea și comunitatea”, consideră Ciprian Botea.
Totodată, managerul fabricii crede că noua identitate vizuală va avea un impact puternic și pozitiv în rândul consumatorilor.
“Sunt încrezător în noua identitate vizuală a brandului care consider eu că va produce un impact pozitiv, puternic în rândul consumatorilor, deoarece întărește personalitatea brandului, rămânând însă fidelă valorilor și gustului desăvârșit, fără compromisuri”, adaugă Ciprian Botea.
Comunicarea noutăților legate de evoluția brandului, evoluție reflectată inclusiv prin noua identitate vizuală, reprezintă unul dintre planurile companiei pentru 2023.
“Inițiativele Neumarkt® se vor concentra pe partea de comunicare a evoluției brandului nu numai către consumatorii locali, ci către toți consumatorii din România. Vom desfășura o serie de activități atât în mass-media, cât și la punctele de vânzare. Obiectivul nostru principal este să creștem valoarea pe care consumatorii noștri o primesc de la brandul Neumarkt®”, anunță Ciprian Botea.
25 de ani alături de comunitate
În 1998, berarii cu experiență de la fabrica Bere Mureș lansau o bere nouă, o bere de calitate, pe gustul bărbaților de pretutindeni, care țin la principiile lor. Așa a început povestea berii Neumarkt® în inima Transilvaniei. Au numit-o Neumarkt®, în cinstea orașului în care s-a născut, Târgu-Mureș – în germană, Neumarkt am Mieresch.
De atunci și până azi, Neumarkt® a păstrat gustul puternic, pentru bărbații pe care te poți baza din întreaga țară.
“Valorile brandului se regăsesc în valorile consumatorilor noștri. Sunt legate de oameni care au un cuvânt de spus, oameni pe care te poți baza. Sunt oameni din familie, prieteni, oameni de încredere”, apreciază directorul fabricii.
În prezent, Neumarkt® este unul dintre brandurile de bere cu cea mai mare cotă de piață din România, în același timp un simbol local.
“Dincolo de faptul că este o mândrie locală, brandul Neumarkt® a crescut aici, de aici a plecat și este emblematic pentru comunitatea locală. Neumarkt® a contribuit la dezvoltarea locală a județului prin locurile de muncă create și investițiile realizate la fabrica din Ungheni”, spune Ciprian Botea.
Brand al unei rețele globale
Recunoscut pentru brandul Heineken®, compania HEINEKEN are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, este prezent în peste 190 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.
În România, HEINEKEN oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în fabricile sale locale. Angajamentul companiei față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile sale: peste 1.100 de angajați în România, aprovizionare de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și respectarea agendei sale de sustenabilitate, ’Brew a Better World’.