Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Frasinul și Dimex au finalizat un drum cu șapte luni mai devreme

“Am încheiat un capitol foarte important pentru noi: recepția la terminarea lucrărilor la DJ 297: DN 29D – Blandesti – Cerchejeni – Sulita – Cheles – Lunca – Cernesti - Todiresti.

Timp record de reabilitare a unei șosele din Bistrița-Năsăud din partea celor două companii locale.

“Am încheiat un capitol foarte important pentru noi: recepția la terminarea lucrărilor la DJ 297: DN 29D – Blândești – Cerchejeni – Sulița – Cheleș – Lunca – Cernești – Todirești. Împreună cu colegii noștri de asociere, Dimex 2000 Company, am reușit să reabilităm cei 26 km de la cele mai înalte standarde și să finalizăm lucrările cu 7 luni mai devreme de termenul asumat prin contract”, a precizat conducerea Frasinul.

Contractul de 86 de milioane lei, plus taxa pe valoarea adăugată, a fost adjudecat de Frasinul (lider de asociere) și Dimex. Fiecare a avut de executat câte jumătate din tronson. În permanență, Frasinul a avut peste 100 de muncitori zilnic pe șantier; în unele zile numărul lor a depășit 130. Constructorul a fost ajutat și de stația mobilă de betoane, care o însoțește la lucrările importante din alte județe.

Bitum cu polimeri de cauciuc

Lucrările la DJ 297 au inclus amenajarea a două poduri, 26 podețe transversale, 17.000 m de șanțuri trapezoidale, 5.200 m de rigolă carosabilă, 12.000 mp de trotuare, 76 de drumuri laterale, 3 km de parapet, 12 stații de autobuz.

Frasinul este societatea care a realizat, pentru prima oară în România, un drum cu o durată de viață cu 50% peste cele clasice. DJ 172 (1,8 km) Cociu – Mocod – Zagra are costuri de întreținere cu 30% mai mici, rezistență la traficul greu și o distanță de frânare mai scurtă. Societatea și-a unit forțele cu MOL Group pentru realizarea unui tronsonului experimental în România.

Frasinul a testat bitumul cu polimeri de cauciuc. Deși a început cu lucrări în Bistrița-Năsăud, Frasinul a ajuns să realizeze apoi lucrări de poduri, asfaltare și civile în mai multe județe: Mureș, Suceava, Târgu Jiu, Satu Mare sau Botoșani. Societatea a realizat investiții în tehnologie și infrastructură și se bazează pe trei stații de beton și două stații  de asfalt.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Liceul Tehnologic Ioan Ossian (LTIO) din Șimleu Silvaniei a prezentat rezultatele activităților sale din cadrul granturilor câștigate cu sprijinul Asociației Casa Memorială Iuliu Maniu.

Avalanșă de proiecte pe educația agricolă la Liceul Ioan Ossian

Articolul următor
Consorțiul Universitaria, a decis, la sediul Universității Babeș-Bolyai (UBB), să formuleze o serie de propuneri menite să crească nivelul calității și al coerenței politicilor publice naționale în domeniul educației și al cercetării din România.

Universitarii României adoptă modelul alianțelor europene

Citește și:
Bolt este noul membru al Clusterului Transilvania IT Cluj (TITC) și singurul din acest domeniu care a intrat în comunitate.
Citeste mai mult

Bolt intră în Transilvania IT Cluster

Aplicația europeană de ride-hailing devine partener de mobilitate al organizației clujene. Bolt este noul membru al Clusterului Transilvania…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share