Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Frasinul și Dimex au finalizat un drum cu șapte luni mai devreme

“Am încheiat un capitol foarte important pentru noi: recepția la terminarea lucrărilor la DJ 297: DN 29D – Blandesti – Cerchejeni – Sulita – Cheles – Lunca – Cernesti - Todiresti.

Timp record de reabilitare a unei șosele din Bistrița-Năsăud din partea celor două companii locale.

“Am încheiat un capitol foarte important pentru noi: recepția la terminarea lucrărilor la DJ 297: DN 29D – Blândești – Cerchejeni – Sulița – Cheleș – Lunca – Cernești – Todirești. Împreună cu colegii noștri de asociere, Dimex 2000 Company, am reușit să reabilităm cei 26 km de la cele mai înalte standarde și să finalizăm lucrările cu 7 luni mai devreme de termenul asumat prin contract”, a precizat conducerea Frasinul.

Contractul de 86 de milioane lei, plus taxa pe valoarea adăugată, a fost adjudecat de Frasinul (lider de asociere) și Dimex. Fiecare a avut de executat câte jumătate din tronson. În permanență, Frasinul a avut peste 100 de muncitori zilnic pe șantier; în unele zile numărul lor a depășit 130. Constructorul a fost ajutat și de stația mobilă de betoane, care o însoțește la lucrările importante din alte județe.

Bitum cu polimeri de cauciuc

Lucrările la DJ 297 au inclus amenajarea a două poduri, 26 podețe transversale, 17.000 m de șanțuri trapezoidale, 5.200 m de rigolă carosabilă, 12.000 mp de trotuare, 76 de drumuri laterale, 3 km de parapet, 12 stații de autobuz.

Frasinul este societatea care a realizat, pentru prima oară în România, un drum cu o durată de viață cu 50% peste cele clasice. DJ 172 (1,8 km) Cociu – Mocod – Zagra are costuri de întreținere cu 30% mai mici, rezistență la traficul greu și o distanță de frânare mai scurtă. Societatea și-a unit forțele cu MOL Group pentru realizarea unui tronsonului experimental în România.

Frasinul a testat bitumul cu polimeri de cauciuc. Deși a început cu lucrări în Bistrița-Năsăud, Frasinul a ajuns să realizeze apoi lucrări de poduri, asfaltare și civile în mai multe județe: Mureș, Suceava, Târgu Jiu, Satu Mare sau Botoșani. Societatea a realizat investiții în tehnologie și infrastructură și se bazează pe trei stații de beton și două stații  de asfalt.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Liceul Tehnologic Ioan Ossian (LTIO) din Șimleu Silvaniei a prezentat rezultatele activităților sale din cadrul granturilor câștigate cu sprijinul Asociației Casa Memorială Iuliu Maniu.

Avalanșă de proiecte pe educația agricolă la Liceul Ioan Ossian

Articolul următor
Consorțiul Universitaria, a decis, la sediul Universității Babeș-Bolyai (UBB), să formuleze o serie de propuneri menite să crească nivelul calității și al coerenței politicilor publice naționale în domeniul educației și al cercetării din România.

Universitarii României adoptă modelul alianțelor europene

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share