Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Baicons și ISPCF vor documenta modernizarea instalațiilor de cale ferată

Contractele încheiate cu firmele bucureștene ISPCF și Baicons Impex vizează  modernizarea instalațiilor de siguranță feroviară pe 973 km și în 121 de stații.

Societatea de stat CFR Infrastructură a semnat toate cele opt contracte finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Contractele încheiate cu firmele bucureștene ISPCF și Baicons Impex vizează  modernizarea instalațiilor de siguranță feroviară pe 973 km și în 121 de stații. CFR SA a parafat contractele de 25,9 milioane lei, finanțate din fonduri europene nerambursabile, pentru elaborarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI).

Aceasta se referă la sporirea eficienței economice și siguranței feroviare prin creşterea nivelului de centralizare a instalaţiilor de semnalizare din opt sucursale regionale. Asocierea ISPCF (lider) – Baicons va elabora DALI în pentru cinci contracte, de 19,1 milioane lei, fără taxa pe valoarea adăugată (TVA).

Loturile se află în Regionalele Timișoara, Cluj – 6,9 milioane lei (sectoarele Timișoara Sud – Stamora Moravița, Reșița Sud – Caransebeș, Sântana – Ciumeghiu, Sărățel – Dej, Deda – Sărățel, Săcuieni – Carei și Gen. Avramescu – Porumbești; Iași și Galați – 6,2 milioane; Galați – 2 milioane; București – 0,8 milioane; Cluj – 3 milioane, toate fără TVA (stațiile Bușag, Acâș, Vișeul de Jos, Diosig, Biharia, Halmeu).

Aceleași firme, alte contracte

Asocierea Baicons (lider) – ISCPF va elabora DALI, în cadrul a trei contracte, de 6,8 milioane fără TVA. Loturile cuprinse sunt din Regionalele Brașov – 3 milioane lei (sectoarele Războieni – Târgu Mureș, Sibiu – Vințu de Jos și 17 stații), Craiova / București – 3 milioane, Craiova – 0,8 milioane, fără TVA.

Obiectivele stabilite de CFR SA sunt creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare prin creșterea centralizării instalațiilor de semnalizare; eficientizarea operațiunilor din nodurile feroviare pentru conexiuni mai rapide cu alte rute prin centre de management al traficului; creșterea nivelului de siguranță a traficului feroviar prin modernizarea instalațiilor mecanice

“Prin implementarea programului de centralizare a instalațiilor și integrarea acestora în centre de management ale traficului, contribuim esențial la creșterea gradului de siguranță feroviară, optimizarea capacității de exploatare a sectoarelor feroviare și la reducerea cheltuielilor aferente întreținerii. Durata contractelor este de 9 luni de la emiterea ordinului de începere a prestării serviciilor”, conform CFR SA.

România a fost la un pas de o tragedie similară celei din Grecia, luna trecută, după ce mecanicul unui tren de călători nu a oprit la semnalul roșu și a intrat într-un marfar, în județul Teleorman, iar trei persoane au ajuns la spital. În aceeași lună, un tren de călători a fost lovit cu viteză de o locomotivă la Galați, accident soldat cu decesul conductorului și trei răniți.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Evenimentul “Inspecția fiscală în era digitală” a fost organizat, la Hotelul Cluj-Napoca, sub egida Centrului de Excelență în Litigii Fiscale (CELF) a casei de avocatură Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP).

Big Brother ANAF. Fiscul pune roboții pe contribuabili

Articolul următor
Edilul Dorin Lojigan a semnat primul contract de lucrări din localitate aferent unui proiect de investiții finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR): proiectarea și execuția pentru reabilitarea Conacului Szentkereszty – Bethlen.

Câmpia Turzii se vrea oraș turistic. Krupster reabilitează Conacul Bethlen

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share