Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Nurol a depășit termenul din contract pentru autostrada Sălaj – Bihor

Nurol este în continuare în cărți, pe A3, pentru a marca ținta de 1.000 km de autostrăzi și drum expres în România, conform Asociației Pro Infrastructură (API).

Antreprenorul din Turcia este în întârziere față de prevederile inițiale din contractul pentru tronsonul din Autostrada Transilvania.

Nurol este în continuare în cărți, pe A3, pentru a marca ținta de 1.000 km de autostrăzi și drum expres în România, conform Asociației Pro Infrastructură (API). Organizația a filmat cei 13 km dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău.

“Contractul cu turcii de la Nurol a avut termen de finalizare februarie 2023, fiind semnat în 30 septembrie 2020, pe 6 luni proiectare și 18 de execuție. Ordinul de începere a fost emis în 1 februarie, proiectul tehnic a fost avizat în august 2021. Oficialii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu au anunțat dacă au acordat antreprenorului extensii de timp.

Ceea ce interesează, în ultimă instanță, pe toată lumea este când se va deschide. Iunie este termen fezabil, însă doar dacă se duc la bun sfârșit procedurile birocratice și execuția propriu-zisă a soluției provizorii de conectare cu  Drumul Național 19B, lângă Porț, la sud de comuna Suplacu de Barcău.

Inaugurarea acestui scurt tronson va coincide cu atingerea bornei simbolice de 1.000 km de autostradă și drum expres veritabil. În condițiile în care competitorii pentru “trofeu”, Alsim Alarko (Turcia) se mișcă foarte greu pe lotul 2 al Autostrăzii 0 Sud, existând riscul să se lungească spre finalul verii sau chiar până în toamnă.

România are nevoie de 3.000 km de autostradă și drum expres pentru o rețea decentă. Acum circulăm pe 995 km. Avem contracte de lucrări semnate pe 669 km cu o valoare totală de 8,6 miliarde euro și licitații de lucrări în derulare pe alți 272 km, cu un cost estimat total de 4,5 miliarde euro”, conform API.

Proiectul Autostrăzii Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004, în baza unui contract încheiat cu compania americană Bechtel, ce trebuia executat până în 2012. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte, București – Brașov și Brașov – Cluj-Napoca – Borș, lungimea sa fiind de 584 km.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Printre acestea se află Deltamed Gilău, dotLumen Cluj-Napoca (județul Cluj), Transavia Sântimbru (Alba), IRUM Reghin (Mureș).

Companiile din Ardeal, între finalistele Made in Romania

Articolul următor
2022 s-a încheiat pentru Leoni cu vânzări de 5,1 miliarde euro, asemănătoare cu 2021, și cu un profit înainte de taxe și impozite de 11 milioane, infim față de 2021, de 130 milioane

Miliardar austriac, salvator al grupului Leoni

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share