Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

TeraPlast atacă piața imobiliară. Parteneriat cu distribuitorul Sipex

Sipex unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcții din România, listat la Bursa de Valori București pe Piața AeRO, a anunțat încheierea unui parteneriat strategic cu TeraPlast, cel mai mare procesator de polimeri din centrul și estul Europei.
Distribuitorul prahovean de materiale de construcții din Prahova se axează pe piața rezidențială | Foto: Sipex

Materialele de construcții produse la Bistrița vor ajunge mai repede la dezvoltatorii imobiliari prin noul parteneriat.

Sipex Company, distribuitor de materiale de construcții listat la Bursa de Valori București (BVB), pe Piața AeRO, a anunțat încheierea unui parteneriat strategic cu TeraPlast, cel mai mare procesator de polimeri din centrul și estul Europei.

„Parteneriatul încheiat cu TeraPlast susține direcția dezvoltare a Sipex de creștere a gamei de produse distribuite prin cele 12 centre logistice pe care le deținem la nivel național. Sipex introduce astfel în portofoliu un sistem complet de încălzire prin pardoseală, calibrat pe nevoile actuale ale consumatorilor, dezvoltat de TeraPlast sub brandul NeoTer.

Această soluție de încălzire este frecvent utilizată pentru construcțiile noi, dar și pentru proiecte de renovare. Având o experiență de 25 de ani ca distribuitor în piață materialelor de construcții, suntem convinși că parteneriatul va aduce valoare adăugată pentru ambele organizații”, a spus Irinel Gheorghe, CEO al Sipex

Țintesc dezvoltatorii imobiliari

„Unul dintre obiectivele noastre în dezvoltarea activității de distribuție este să ajungem mai ușor și mai rapid la clienți cu produsele noastre și în zonele în care acestea încă nu sunt prezente. Sipex este unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcții din România, iar acest parteneriat strategic contribuie la extinderea bazei de distribuție.

La TeraPlast avem parteneriate de lungă durată prin care creștem alături de partenerii noștri în beneficiul întregii piețe. Avem o foarte bună colaborare cu distribuitorii actuali, cu tradiție. Această asociere, prin care urmărim ca produsele noastre să fie utilizate mai mult de către dezvoltatorii imobiliari din țară, va îmbogăți rețeaua de distribuitori ai TeraPlast”, a spus Alexandru Stânean, director general al Teraplast.

Grupul bistrițean este cel mai mare procesator de polimeri din Centrul și Estul Europei cu activitate în cinci segmente de afaceri: instalații, granule, reciclare PVC rigid, ferestre și uși, ambalaje flexibile. NeoTer by TeraPlast este un sistem de încălzire prin pardoseală, unul dintre cele mai noi brand-uri din portofoliul grupului.

Sistemul este gândit astfel încât să poată fi adaptabil multiplelor proiecte, prin oferire de soluții tehnice complete pentru o eficiență termică ridicată. NeoTer by TeraPlast cuprinde țevi cu barieră de oxigen, produse pe o linie tehnologică de ultimă generație. Sistemul beneficiază de 10 ani garanție, iar țeava, de 50 de ani.

Parteneriate în serie cu marii producători

Sipex operează cu un model de afaceri integrat, organizat în trei linii de business: vânzare și distribuție de materiale și finisaje pentru construcții, prestări servicii (consultanță tehnică) și vânzare de produse finite colorate.

Societatea din județul Prahova a dezvoltat parteneriate cu Henkel, Saint-Gobain, Sanex, Knauf, Austrotherm, Swisspor, Firos, Wienerberger, Tondach, Brikston, Holcim, ACO, Holver, Kronospan, Romstal. În 2022, Sipex a continuat extinderea gamei de produse prin încheierea unui parteneriat cu Policolor – Orgachim.

Sipex deține licențele Dufa și Profitec și comercializează vopsele lavabile, amorse, grunduri sub această marca pe piețele din România și Bulgaria, în urmă încheierii în 2017 a unui acord de exclusivitate pe 10 ani cu grupul german Meffert.

Compania comercializează și mărci proprii sub brandul Mesterica și Profit. Firos a încheiat un parteneriat cu Sipex pentru producția gamei de adezivi, gleturi și mortare Mesterica, prin care urmărește îmbunătățirea calității și imaginii brandului.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Swimathon Oradea va avea loc pe 10 iunie la Bazinul Olimpic „Ioan Alexandrescu”

Articolul următor
Aeroporturile din România au înregistrat, în primul trimestru, 4,9 milioane de pasageri, mai mulți pasageri decât în aceeași perioadă din 2019, înainte de pandemie.

Clujul și Timișoara, în top național al aeroporturilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share