Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cum se transformă Casa de Modă în hub universitar

Proiectul de amenajare a Universității Tehnice din Cluj-Napoca (UTCN) este în plină desfășurare și progresează cu succes.
Clădirea achiziționată va avea săli de curs moderne, laboratoare cu tehnologii noi, spații de relaxare | Foto: ACI

Societatea care remodelează clădirea din centrul Clujului a raportat stadiul în care se află obiectivul.

“Proiectul de amenajare a Universității Tehnice din Cluj-Napoca (UTCN) este în plină desfășurare și progresează cu succes. De la sălile de curs moderne și laboratoarele dotate cu cele mai noi tehnologii, până la spațiile de relaxare, fiecare colțișor al UTCN e transformat într-un loc prietenos adaptat nevoilor, cerințelor studenților și profesorilor”, notează conducerea ACI Cluj.

Proiectul de amenajare a Universității Tehnice din Cluj-Napoca (UTCN) este în plină desfășurare și progresează cu succes. Proiectul de amenajare a Universității Tehnice din Cluj-Napoca (UTCN) este în plină desfășurare și progresează cu succes. Proiectul de amenajare a Universității Tehnice din Cluj-Napoca (UTCN) este în plină desfășurare și progresează cu succes. Proiectul de amenajare a Universității Tehnice din Cluj-Napoca (UTCN) este în plină desfășurare și progresează cu succes.

Clădirile de lângă BCR (imobil achiziționat de municipalitate), Casa de Modă și fostul sediu central al Băncii Transilvania (BT), au fost cumpărate de UTCN. În Senatul Universității s-a aprobat un împrumut de 21 de milioane de euro de la Banca Europeană de Investiții, pentru un program total de investiții de 44 de milioane.

“Universitatea noastră își gândește strategia, clădirile Casa de Modă și BT vor fi conectate. Este bine să avem și clădiri în centru, dar și în afara acestuia, pe Bd. Muncii. Vrem să ne modernizăm, să facem centre de cercetare, pe Barițiu să avem un restaurant.

Prin toate aceste investiții vrem să punem în evidență faptul că suntem a treia universitate, ca finanțare, din țară. Brandul UTCN există, dar ar trebui să fim mai activi la promovarea instituției pentru că avem foarte multe proiecte interesante”, spunea președintele Senatului UTCN, Nicolae Burnete.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Dumexim va executa 12 platforme de deșeuri în Bihor în valoare de peste 16,6 mil lei

Articolul următor

100 de ani de învățământ academic teologic ortodox la Universitatea Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share