Organizația regională susține digitalizarea antreprenorilor români aflați la început de drum în business.
Transilvania DIH, primul centru de inovare digitală din România, care acționează în Regiunea Nord-Vest (RNV), recunoscut ca operațional de către Comisia Europeană, devine The Digital Innovation Hub in Transilvania (TDIHT). Acesta își propune ca, în următorii trei ani, să educe și să susțină procesele de transformare digitală a sute de întreprinderi mici și mijlocii românești aflate la început de drum.
Anunțul a fost făcut pe scena Operei Naționale din Cluj-Napoca, la IQ Digital Summit, cel mai amplu eveniment despre impactul inteligenței artificiale în societate și business. În fața a 1.400 de antreprenori români, coordonatorul TDIHT, Bianca Muntean, a prezentat noua identitate vizuală, parte a strategiei de brand și noii poziționări
Demersul este susținut de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, cu finanțare din partea Uniunii Europene, în cadrul Orizont 2020, dezvoltat de echipa de experți Brandocracy coordonată de Anca Rarău. Astfel, TDIHT își consolidează rolul și misiunea de a crea o comunitate în jurul conceptului de digitalizare precum și de a accelera accesul antreprenorilor români la beneficiile inovației în IT.
“TDIHT este unul dintre cei mai dinamici actori în domeniul inovării și transformării digitale și suntem mândri să oferim acest ecosistem extins, care aduce împreună companii, start-up-uri, administrația locală, universități și alte organizații, axate pe dezvoltarea și implementarea soluțiilor digitale de vârf.
Suntem nerăbdători să implementăm noua noastră strategie în toate aspectele activității noastre. Vrem să sprijinim evoluția și creșterea cât mai multor organizații și firme din regiune, oferindu-le acces la expertiză de vârf și servicii personalizate care să le ajute să-și atingă obiectivele de business, cu ajutorul digitalizării”, a declarat fondatorul TDIHT, Bianca Muntean.
Organizația a lansat o nouă invitație antreprenorilor români și administrațiilor locale din RNV să aplice pentru a fi sprijiniți, de către specialiștii TDIHT, în procesele de digitalizare.
”În 6 iunie, am deschis cel de-al doilea apel de selecție a beneficiarilor, valabil până la data de 30 septembrie 2023, prin care se pot accesa servicii în valoare de până la 120.000 de euro. Deja, în cadrul primului apel, derulat la începutul acestui an, am selectat 28 de companii din Transilvania care vor beneficia de suportul nostru pentru a se dezvolta”, a spus Bianca Muntean.
“Prin noua strategie de brand și poziționare, TDIHT transmite un mesaj de facilitator, de lider care oferă suport, se asigură că nu rămâi în urmă și te ghidează să creezi conexiuni valoroase la nivel uman și de business. Astfel, se genereează acel spațiu sigur unde membrii comunității nu doar că sunt la zi cu cele mai noi informații despre digitalizare, dar se simt confortabil cu inovația, cu digitalizarea, cu schimbarea, fiind inspirați să acționeze”, a declarat Anca Rarău, Brand & marketing strategist, fondator al Brandocracy.
Menirea TDIHT este să aducă împreună antreprenorii și specialiștii în digitalizare, astfel încât oamenii potriviți să colaboreze pentru a genera rezultate valoroase în business și în societate. Aceasta este și simbolistica noii identități vizuale.
„Digitalizarea și inteligența artificială au devenit deja parte din viața de zi cu zi a oamenilor, iar pe măsură ce este introdusă în practica de business, inovația stimulează creșterea noilor industrii, având potențialul de a transforma modul în care funcționează companiile și chiar de a le revoluționa activitatea.
TDIHT a înțeles că procesul de construcție de brand și strategia de marketing reprezintă o investiție foarte importantă care ajută întregul ecosistem să evolueze și să-și atingă obiectivele”, a adăugat Anca Rarău.
Echipa de proiect a mai fost reprezentată, din partea TDIHT, de Mihai Pop, manager operațiuni, Adela Bernad și Antonia Duma, specialiști comunicare & PR, Andreea Toma, manager de proiect, iar din partea Brandocracy, de Cipriana Stan – Senior Digital Strategist, Georgiana Iancu – Management & Marketing Strategist, Alexandru Ion – Senior Designer, Anca Rarău – Brand & Marketing Strategist.
TDIHT este un consorțiu regional format din 14 organizații, 6 parteneri și 8 parteneri asociați, care a fost creat în 2017 de principalii actori de inovare din RNV. Misiunea sa asumată este de a consolida ecosistemul regional de inovare și de a accelera procesul de transformare digitală a IMM-urilor și a sectorului public.
Brandocracy este un concept-platformă ce reunește profesioniști cu competențe și experiență ridicată care asigură consultanță în construcția de brand, marketing strategic, identitate vizuală, customer experience și employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere națională și internațională. În spatele oricărui brand sunt oameni.
Portofoliul său de proiecte numără 50 de companii românești și internaționale, branduri care își desfășoară activitatea în domenii variate: medical, IT, construcții, financiar, HoReCa, educație, turism, juridic, arhitectură, distribuție, producție materiale de construcție, cultural, media, dar și clienți individuali – pentru zona de personal branding.