Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Meron, primul brand de cafea de specialitate din România care ajunge la Paris Fashion Week

Meron, brandul de cafea de specialitate, se evidențiază în cadrul Paris Fashion Week 2023 prin prezența în backstage la fashion show-ul brandului Vivienne Westwood.

Odată cu Paris Fashion Week, orașul a devenit punctul 0 al modei din întreaga lume, trasând tendințele pentru sezonul următor sub lumina reflectoarelor unde s-au regăsit celebrități, presă și pasionați de modă din întreaga lume, iar brandul de cafea de specialitate Meron a fost martor la un eveniment de neuitat din spatele scenei. Meron a fost prezent în cadrul show-ului Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood SS24 introducând cafeaua de specialitate acestei industrii. Meron a fost prezent în backstage, oferind cafea de specialitate modelelor care au defilat, personalului din culise, vedetelor prezente și a primit un feedback extrem de pozitiv.

„Participarea noastră la acest eveniment de anvergură este o onoare pentru Meron. Discuțiile cu reprezentanții Vivienne Westwood au început încă din luna mai a acestui an, iar planul a fost pus la punct în cele mai mici detalii. Ne-am  bucurat să fim alături de Andreas Kronthaler în omagierea și continuarea moștenirii lui Vivienne Westwood prin intermediul modei și al cafelei de specialitate” – Crina Ciocian, Meron.

La nouă luni de la moartea lui Vivienne Westwood, cunoscuta creatoare de modă londoneză și activistă, soțul ei, Andreas Kronthaler, a prezentat colecția sa de primăvară/vară 2024, fiind profund inspirat de garderoba personală a acesteia. Moartea lui Vivienne Westwood, în decembrie 2022, a lăsat o urmă profundă în lumea modei, însă Andreas Kronthaler a folosit pasiunea lor comună pentru modă, aducând un omagiu acelei simbioze, creând o colecție bazată pe garderoba ei personală. Devotamentul ei de a insufla o nouă viață hainelor vechi este reflectat în fiecare creație a lui Kronthaler.

Pe podium au urcat supermodele, muze și membri ai familiei din trecut, inclusiv supermodelul Irina Shayk, și nepoata sa, Cora Corré, care a purtat ținuta finală de mireasă.

Meron a făcut posibilă această colaborare unică prin furnizarea unui stand de cafea complet echipat, alături de echipa lor din Cluj, și o gamă specială de cafele din Costa Rica, Etiopia și Columbia. Cafeaua servită în Paris a fost prăjită de către Meron în prăjitoria proprie din Transilvania. În aceeași notă cu valorile promovate de Vivienne Westwood – fair trade, reducerea consumului excesiv și calitate superioară a produsului, ea fiind o activistă întreaga viață – Meron pune un accent deosebit pe plata corectă a fermierilor de cafea, transparența legată de proveniența boabelor de cafea și calitatea produselor lor, astfel aceasta colaborare și-a găsit mai multe puncte comune, dincolo de pasiunea pentru cafea.

Fashion show-ul Andreas Kronthaler For Vivienne Westwood SS24 a avut loc în Place Vendôme, în inima Parisului, aducând sub aceeași cupolă vedete internaționale, familia și apropiații regretatei Vivienne, precum și cei mai importanți clienți ai brandului.

Paris Fashion Week (PFW) este o parte esențială a “The Big 4”, cele patru săptămâni majore ale modei la nivel mondial, alături de London Fashion Week, Milan Fashion Week și New York Fashion Week, PFW fiind cel mai important și cel mai inaccesibil. Seria începe cu New York, continuă cu Londra și Milano, și se încheie cu fast și stil în Paris. Organizată de Federația Franceză de Modă, săptămâna modei aduce în prim-plan peste 100 de spectacole, prezentând atât case de modă de top, cât și designeri mai puțin cunoscuți. Impactul financiar al PFW asupra capitalei franceze se ridică la aproximativ 400 de milioane de euro, fără a lua în considerare vânzările din magazine.

Povestea brandului Meron, fondat de către Bogdan Ciocian, a început în 2015 în inima orașului Cluj-Napoca. Astăzi Meron numără 22 de shopuri în România și unul deschis recent în Budapesta. Pentru cea mai bună calitate a cafelei, Meron lucrează direct cu fermieri de cafea și distribuitori de primă mână. De asemenea, compania dispune de propria prăjitorie de cafea: spațiu dedicat prăjirii cafelei și pregătirii bariștilor pentru competiții naționale și internaționale. Conceptul pornește de la cuvântul „Meron”, care provine din limba greacă și înseamnă „zile”. Cultura cafelei este un crez după care se ghidează zilnic întreaga echipă, iar pentru asta se acordă o atenție sporită metodelor de preparare a cafelei (espresso și brew), dar și a ultimelor tendințe în materie de echipamente și accesorii, atât de necesare unui barista pasionat.

Credit foto: Andreea Emanuela, Meron

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Alegerea lor este ARTA și AURUL

Articolul următor

Două noi documentare din „Timișoara. Harta secretă: oameni și locuri” au avut premiera la Cinema Victoria

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Luna mai e Luna Maramureșului

Luna Maramureșului este o inițiativă ce își propune să aducă în prim planul vieții culturale, comorile acestui județ.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share