XCity Towers este regatul proiectat de Wallberg cu cele 9 turnuri care alcătuiesc un obiectiv rezidențial distinct nu doar pentru Timișoara, ci pentru întreaga țară. E știut că timișorenilor le place să fie altfel, mereu cu un pas înaintea tuturor, iar cu acest ansamblu, compania demonstrează că provocările pieței imobiliare sunt doar o încurajare de a-și îndeplini obiectivele cu eficiență și succes. Primele două turnuri au fost finalizate cu succces, iar proiectul continuă.
Amvergura proiectului imobiliar este impresionantă nu doar prin înalățimea și numărul turnurior, ci și prin calitatea materialelor utilizate. Proiectul se află în plină desfășurare. După finalizarea, în acest an, a elementului nr. 2 din ansamblu, lucrările la cel de-al treilea turn vor fi desfășurate în paralel cu cele pentru turnul 4, a cărui lansare se pregătește în viitorul apropiat.
Valentin Morar, fondator și CEO Wallberg e mândru de XCity Towers
Experiența și realizările unui dezvoltator încep să conteze tot mai mult pe piața imobiliară internă.
„Un aspect important pentru noi este autenticitatea, clădiri s-au tot construit și vor continua să se construiască. Individualitatea proiectului este însă cea care contează. Nu credem în proiectele monotone, conformiste, chiar dacă aceasta înseamnă că nu ne adresăm oricărui client. Însă clientul nostru trebuie să simtă cu toată puterea că acest proiect a fost construit pentru el și se regăsește 100% în el. Viziunea noastră a fost validată în cei 20 de ani de activitate, am traversat diverse etape și cicluri economice și vom continua să fim pe piață” a spus Valentin Morar pentru Biz.ro.
Dezvoltatorul are strategii de marketing la fel de îndrăznețe, oferind cardul XBenefits prin care răsplătesc toți rezidenții pentru că au ales să fie la XCity Towers. „Wallberg înseamnă mai mult decât dezvoltarea unui proiect sau construcția unei clădiri. La fel cum un inventator descoperă noi produse sau metode, Wallberg creează adevărate concepte de locuire. Astăzi putem spune că am reușit să satisfacem nevoile clienților educați și rafinați, care se referă la achiziționarea unui nou apartament în termeni de investiții: investiția în confortul familiei, intimitate, în propria imagine, în dezvoltare, în artera economică” spun reprezentanții companiei.