Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Se profilează un hub de produse cosmetice inovative la Cluj

În cadrul parteneriatului de specializare inteligentă Go4Cosmetics, susținut de proiectul Horizon Europe ACTT4Cosmetics, au avut loc, la Lublin (Polonia), întâlniri cu reprezentanții Regiunii Lubelskie și a patru universități de profil.
Agenția clujeană a prezentat ecosistemul regional cu patru universități de profil și două institute de cercetare în biotehnologii | Foto: ADRNV

O colaborare între patru țări a fost inițiată pentru identificarea de teme de cercetare de interes pentru industria cosmetică, în vederea pregătirii de propuneri de proiecte europene.

În cadrul parteneriatului de specializare inteligentă Go4Cosmetics, susținut de proiectul Horizon Europe ACTT4Cosmetics, au avut loc, la Lublin (Polonia), întâlniri cu reprezentanții Regiunii Lubelskie și a patru universități de profil. Delegația a fost organizată de partenerii francezi de la Institutul LeStudium, Universitatea Orleans și Clusterul Cosmetic Valley, cu participarea Academiei de Științe din Ucraina.



În cadrul parteneriatului de specializare inteligentă Go4Cosmetics, susținut de proiectul Horizon Europe ACTT4Cosmetics, au avut loc, la Lublin (Polonia), întâlniri cu reprezentanții Regiunii Lubelskie și a patru universități de profil.

Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest (ADRNV) Cluj a reprezentant ecosistemul regional format din patru universități de profil și două institute de cercetare cu activitate în domeniul biotehnologiilor, ca urmare a inventarului de expertiză privind serviciile pentru mediul economic, realizat prin colaborarea din cadrul parteneriatului Go4Cosmetics.

Intenția ADRNV este de a dezvolta, în timp, un hub de excelență pentru facilitarea dezvoltării de produse cosmetice inovative prin colaborarea între cercetători și firmele din industrie. ADRNV gestionează Programul Regional Nord-Vest 2021-2027, în sumă de 1,4 miliarde €. Instituția acționează în județele Cluj, Bihor, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Satu Mare, Sălaj.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Baia Mare Shopping Park (BMSP) și Shopping Park Sighetu Marmației (SPSM) au fost vândute de managerul de fonduri Mitiska REIM, alături de 23 de parcuri de retail din România, grupului imobiliar britanic M Core

M Core preia două parcuri de retail din Maramureș

Articolul următor

Topul județelor în care cele mai multe firme și-au sistat activitatea. Analiză Transilvania Business

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share