Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Călin Biriș și-a lansat “Antrenamentul de marketing” la Cluj

Cartea are aproape 700 de pagini și surprinde esența marketingului, care nu dispare indiferent de diverse tendințe.
Trainerul clujean a scos o carte de 700 de pagini destinată pasionaților acestui domeniu | Foto: Călin Biriș, TB

Numeroși antreprenori și specialiști în domeniu au ținut să fie prezenți la evenimentul din complexul The Office.

“Cartea are aproape 700 de pagini și surprinde esența marketingului, care nu dispare indiferent de diverse tendințe. Este scrisă de un marketer care iubește acest domeniu, care a condus 250 workshop-uri, a ajutat 150 de companii în mediul online”, a sintetizat Mădălina Hodorog, trainer și consultant în educație.

“În momentul în care a intrat Facebook în România, nu prea eram mulți pe piața asta, apoi a început să se umple internetul de freelanceri, de specialiști. Sunt 12.000 membri pe grupuri online de marketing digital, dar mulți antreprenori se plâng că nu îi țin la curent cu activitatea lor, că nu le raportează cifrele.

În acest domeniu este important să facem antrenament, să muncim, nu doar să urmăm un curs de marketing. Prin această carte am încercat să ofer un instrument de lucru pe baza experienței mele practice. Țelul meu este să avem atât profesioniști în marketing mai buni, cât și antreprenori educați, care știu ce să pretindă.

Eu nu agreez plata “pe comision”, în funcție de performanțe, pentru că și designul, conceptul creativ trebuie plătite. Marketingul nu reprezintă doar promovare, social media. Marketerii sunt de fapt brand manageri. Ei trebuie să aibă curajul să le spună antreprenorilor inclusiv că nu merg pe piața potrivită, să se adapteze la realitate”, a spus Călin Biriș.

Manual-sinteză, cu teorie și practică

Volumul lansat este un manual-sinteză din teoria și practica de marketing, zona de promovare digitală având un spațiu generos. Cartea este practică, având sfaturi punctate la fiecare pas. Dificultatea antrenamentelor crește pe măsura parcurgerii cărții. Aceasta cuprinde o carte cu 316 de pagini de conținut și 47 de antrenamente de marketing, un caiet de lucru și evaluare cu 358 pagini de exerciții, fișe și modele.

Lansarea a fost însoțită de o dezbatere despre marketing la care au participat Anca Rarău – fondator Brandocracy, Victor Gavronschi – marketing manager la Inter Cars România, Cosmin Dărăban – cofondator și CEO al Silkweb – GoMag.

Călin Biriș, unul dintre cei mai apreciați traineri în domeniu din țară, a fost director de marketing la brandurile Trilulilu și Zonga. Ca partener în agenția Loopaa a condus departamentul de digital marketing, lucrând direct cu 150 de companii naționale și internaționale.

A condus asociația de tineri profesioniști în marketing și în comunicare IAA YP Cluj, iar în 2015 a fost premiat de Forbes ca unul dintre cei mai remarcabili tineri sub 30 de ani din România. În 2016, a fondat Online Mastery, curs despre marketingul online, iar în 2020, a lansat podcastul Antrenamentul de Marketing.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Pentru 2024, specialiștii în finanțări bancare estimează că activitatea pieței rezidențiale se va menține la un nivel ridicat.

Piața rezidențială în 2024. Blitz: “Tranzacțiile cu locuințe vor crește”

Articolul următor
Organizatorul întâlnirii cu primarul Emil Boc a fost Cluj International Committee (CIC).

Businessmenii străini l-au luat “la țintă” pe primarul Clujului

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share