Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Muzeul Național Brukenthal este sprijinit de JTI cu o sponsorizare de 50 000 euro

Muzeul Național Brukenthal (MNB) din Sibiu a primit un frumos cadou de Crăciun de la JTI. O sponsorizare de 50.000 de euro a sosit din partea companiei japoneze de tutun Japan Tobacco International și este una dintre cele mai mari sponsorizări primite de muzeul sibian. 

Managerul instituției are planuri mari, grație JTI

La înmânarea sponsorizării a participat Gilda Lazăr și un reprezentant al JTI, precum și Lucian Romașcanu, fost  Ministru al Culturii. 

Alexandru Chituță, managerul muzeului a mulțumit celor implicați în obținerea acestei sponsorizări.

„Este unul dintre cele mai importante cadouri sa spun așa, primit în istoria instituției noastre. Sponsorizarea pe care am primit-o grație prieteniei cu doamna Gilda Lazăr și cu JTI va fi folosită în organizarea noii expoziții permanente dedicată orașului Sibiu ce va fi realizată la Muzeul de Istorie Casa Altemberger, în achiziționarea materialelor și a unor obiecte de inventar pentru Laboratorul de restaurare a Muzeului Național Brukenthal, pentru restaurarea celor două lucrări Rubens din colecția Muzeului, pentru tipărirea albumului Muzeului aflat în lucru și alte investiții. Sponsorizarea va întra în cursul anului 2024. Îi mulțumesc domnului Constantin Chiriac pentru faptul ca a sprijinit și prezentat acțiunile noastre celor de JTI” a spus managerul MNB, Alexandru Chituță.
„Doamna Gilda Lazăr și JTI a sponsorizat până acum mai multe evenimente organizate de Muzeul Național Brukenthal si este partener important al Festivalului Internațional de Artă Contemporană de la Sibiu SCAF. Le mulțumesc din suflet celor care observă activitatea noastră în Muzeul Național Brukenthal și care au înțeles, prin dialogul avut, să susțină acțiunile noastre” a spus Alexandru Chituță, managerul Muzeului Național Brukenthal.
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Campanie la Iulius Mall Cluj: „Fii bun, nu doar de Crăciun!"

Articolul următor
În perioada aprilie - noiembrie, ITM Cluj a desfăşurat acțiuni de verificare și control a modului de respectare a cerințelor minime de securitate și sănătate în muncă la lucrările din construcții, parte din programul său propriu de acțiuni pentru 2023.

Amenzi infime pe șantierele Clujului: 50.000 de euro în o jumătate de an

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share