Anul 2023 nu a fost un an ușor pentru companiile din România. Criza geopolitică din zonă și criza energiei a afectat multe companii. Pentru a vedea cum a trecut Gaminvest peste 2023 și cum va face față provocărilor anului 2024 a răspuns pentru Transilvania Business, Mirko Giuffrida, managerul general al companiei.
Transilvania Business: Cum a trecut pentru dumneavoastră și compania dumneavoastră anul 2023?
Mirko Giuffrida: Pentru mine și pentru compania mea, anul 2023 a constituit o continuare a succesului înregistrat în 2022. Am experimentat o creștere constantă, atât pe piața imobiliară, cât și în ceea ce privește restul serviciilor pe care le oferim. De asemenea, ne-am bucurat de loialitatea și încrederea atât a clienților noștri locali, cât și a celor din străinătate, înregistrând un volum de muncă foarte mare pentru aceștia.
Transilvania Business: Care credeți că sunt provocările cele mai mari la care va trebui să facă față compania dumneavoastră în 2024? Enumerați trei astfel de provocări.
Mirko Giuffrida: Printre provocările pentru care ne pregătim se numără viteza mare a schimbărilor, ceea ce ne impune să fim capabili să ne adaptăm rapid și să ne modernizăm atât în ceea ce privește serviciile oferite, cât și instrumentele pe care le folosim. De asemenea, lucrăm la deschiderea unui nou sediu de 350 mp, unde dorim să extindem și să dezvoltăm serviciile oferite atât firmelor, cât și persoanelor fizice. Totodată, ne concentrăm pe dezvoltarea de noi servicii pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților noștri.
Transilvania Business: Ce măsuri veți lua pentru a le depăși?
Mirko Giuffrida: Pentru a depăși provocările și a ne echipa mai bine pentru o piață competitivă, avem în vedere perfecționarea serviciilor noastre, ca direcție prioritară. Totodată adaptarea la schimbările din piață este crucială. Ne angajăm să fim flexibili și receptivi la noile tendințe și cerințe ale pieței, astfel încât să putem răspunde prompt și eficient nevoilor clienților. Lucram constant la îmbunătățirea performanței organizaționale, esențială pentru succesul nostru. Vom continua să investim în formare și dezvoltare profesională a angajaților noștri, precum și în optimizarea proceselor interne pentru a obține rezultate superioare.

Prin aceste măsuri, suntem încrezători că vom fi echipați pentru a face față concurenței și a menține o poziție puternică pe piață.
GRUPUL GAMINVEST prestează servicii în domeniile imobiliare, consultanță, înființări firme și contabilitate, se adreseaza companiilor și investitorilor din România și străinătate. Curând va deschide un nou sediu modern și dinamic, în Ansamblu Rezidențial Ioșia Oneștilor, unde urmează să dezvolte și să își extindă serviciile, introducând și conceptul de coworking cu mai multe servicii conexe la un loc. Gaminvest își propune să ridice nivelul calității serviciilor și mediului de business în plan local, prin profesionalizarea colaboraboratorilor și angajaților care să ducă la o creștere economică sustenabilă în toate planurile, atât la nivel de afacere cât și în plan social. Firma face parte din Federația Patronilor Bihor.