Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Wörwag Pharma, 25 de ani de activitate de succes pe piața farmaceutică românească

2023 reprezintă un an cu o semnificație aparte pentru Wörwag Pharma: aniversează 25 de ani de activitate de succes pe piața farmaceutică românească. Portofoliul de produse al companiei germane cuprinde în principal medicamente pe bază de biofactori. Biofactorii sunt reprezentați de vitamine, minerale și oligoelemente, care se găsesc în produsele Wörwag Pharma în doze terapeutice, în medicamente destinate prevenției și tratamentului bolilor asociate stilului de viață. Dintre acestea, se pot enumera: diabetul zaharat și complicațiile acestuia, cum ar fi neuropatia diabetică; boli ale ficatului, cum ar fi ficatul gras și alte hepatopatii toxice; boli ale sistemului nervos (radiculopatii, boli de cogniție), precum și boli cardiovasculare.

De asemenea, Wörwag Pharma România este profund implicată în activități de educare terapeutică a profesioniștilor din domeniul sănătății, precum și a persoanelor cu diabet zaharat, pentru creșterea gradului de conștientizare a neuropatiei diabetice și prevenția piciorului diabetic.

De la primul angajat în România, la CEO cu rezultate remarcabile

Povestea Wörwag Pharma a început în Germania, într-o farmacie din Stuttgart-Zuffenhausen, la sfârșitul anilor ‘60. Acolo, farmacistul Dr. Fritz Wörwag a descoperit beneficiile benfotiaminei în tratamentul unor afecțiuni neurologice și al complicațiilor diabetului zaharat. Acesta a dezvoltat ideea unei companii farmaceutice care să le ofere oamenilor posibilitatea de a se bucura în viață de sănătate și stare de bine datorită unor medicamente la standarde înalte de calitate și eficacitate. Așa a apărut mai târziu compania Wörwag Pharma, în anul 1971.

De la înființare și până în prezent, compania a crescut continuu, ajungând să opereze în 35 de țări de pe cinci continente, având peste 1.400 de angajați în întreaga lume. România a fost a cincea țară din extinderea internațională, iar primul angajat, Norina Alinta Gâvan, a dezvoltat constant și consistent filiala pe care o conduce și în prezent.

„În 1997, m-am întors în țară după un stagiu de doctorat la University of California în San Francisco, în cadrul Clinicii de Dermatologie, în specialitatea biochimie a pielii, în absorbție percutanată. Eram biochimist specialist la Clinica de Dermatologie a Spitalului Clinic Județean Cluj. Am simțit nevoia unei schimbări, dar care să mă mențină în domeniul medical, fiind pasionată de cercetare. Nici nu mă gândeam pe atunci că voi ajunge într-o poziție de top management! Mi-am trimis CV-ul și scrisoarea de intenție la un anunț de reprezentant medical și … în noiembrie 1997 am fost primul angajat al companiei germane Wörwag Pharma în România”, povestește Norina Gâvan, CEO-ul Wörwag Pharma România.

Prezență constantă pe podium

Sub coordonarea ei, traseul companiei pe piața românească a fost unul constant crescător, peste media pieței farmaceutice. De aproape zece ani, Wörwag Pharma este pe locul 25 dintre cei peste 270 de producători de medicamente înregistrați în România, conform datelor Cegedim.

În cadrul grupului, astăzi, firma din România ocupă poziția a treia ca volum de vânzări, după Germania și Rusia.

Calitate germană, la cel mai înalt nivel

În România, portofoliul de produse Wörwag Pharma cuprinde, în principal, medicamente utilizate în prevenția și tratamentul afecțiunilor asociate diabetului, cum este neuropatia diabetică, precum și a afecțiunilor cardiovasculare și neurologice. Produsele medicamentoase de la Wörwag Pharma au la bază biofactori. Aceștia reprezintă vitamine, minerale și oligoelemente, în concentrații terapeutice, sub formă de medicamente destinate prevenției, reducerii riscului de apariție a bolilor asociate stilului de viață, precum și tratamentului acestora.

Produse în Germania, medicamentele Wörwag Pharma sunt realizate conform devizei „calitate înaintea cantității”. Toate substanțele active provin doar de la fabricanți acreditați good manufacturing practice. Compania dezvoltă constant noi medicamente, folosind tehnologii inovative și ținând cont de nevoile în schimbare ale oamenilor.

Educația, de importanță vitală

Wörwag Pharma România este implicată în activități de educare a profesioniștilor din domeniul sănătății (medici, farmaciști, asistenți medicali), precum și a persoanelor cu diabet zaharat, pentru creșterea gradului de conștientizare a neuropatiei diabetice, de prevenție a piciorului diabetic și de reducere a numărului de amputații. Până în prezent, compania a organizat peste 550 de simpozioane, a participat ca expozant la peste 800 de congrese și conferințe naționale în domeniul sănătății și a dezvoltat o serie de proiecte speciale dedicate tinerilor medici și farmaciști.

În ultimii ani, pentru a veni în sprijinul studenților farmaciști, compania a dezvoltat un program de susținere și orientare profesională dedicat acestora: WÖRWAG STARt UP. Programul le oferă viitorilor farmaciști acces la programe de orientare profesională de cea mai bună calitate, experiențe care să completeze cunoștințele acumulate în facultate și o perspectivă completă despre profesia de farmacist.

În 2021, cu ocazia aniversării de 50 de ani, Wörwag Pharma România a demarat campania educațională „Biofactori pentru sănătate”, cu webinarii adresate atât profesioniștilor din domeniul sănătății, cât și pacienților și publicului larg.

Campanie pentru conștientizarea neuropatiei diabetice

Anul trecut, Wörwag Pharma a lansat campania internațională „Stand up for your feet!”, o inițiativă ce urmărește creșterea gradului de conștientizare a consecințelor neuropatiei diabetice, a necesității depistării și tratamentului precoce a acestei complicații a diabetului zaharat, complicație atât de invalidantă.

Prin această campanie, Wörwag Pharma România se angajează ca, împreună cu medici, farmaciști, asistenți medicali, persoane ce suferă de diabet, familiile acestora, autorități publice, să contribuie semnificativ la îmbunătățirea calității vieții persoanelor ce suferă de diabet, printr-o comunicare și o educație terapeutică adecvată.

Neuropatia diabetică este o complicație critică a diabetului zaharat. Diagnosticul precoce și tratamentul adecvat vor avea ca rezultat reducerea numărului de amputații în rândul persoanelor cu diabet.

„Getting closer. Helping better” – filosofie și valori

Oamenii sunt cei mai importanți factori ai succesului nostru: pe de o parte, angajații noștri dedicați contribuie la dezvoltarea companiei. Pe de altă parte, medicii, farmaciștii și experții noștri din clinici și cabinete au promovat ideea utilizării vitaminelor și mineralelor în tratarea afecțiunilor asociate stilului de viață.

Oferim persoanelor conștiente de importanța sănătății lor soluții eficiente în prevenția și tratarea afecțiunilor asociate stilului de viață. În acest scop, dezvoltăm și comercializăm produse cu conținut de biofactori. Biofactorii sunt reprezentați de vitamine, minerale, oligoelemente și alte substanțe similare vitaminelor.

Umanitatea, apropierea și responsabilitatea reprezintă valorile noastre tradiționale, pe baza cărora continuăm să creștem împreună. Până astăzi, unul dintre marile noastre puncte forte este că am rămas o afacere de familie, în ciuda creșterii noastre.

Acțiunile noastre sunt întotdeauna orientate către beneficiul și satisfacția clienților noștri. Ne concentrăm asupra acestui țel și ne asumăm responsabilitatea pentru acesta.

Ceea ce facem este credibil și puternic atunci când ne respectăm promisiunile. Suntem alături de oameni ca un partener de încredere – pacienți, clienți, medici, farmaciști, furnizori, colegi.

Ne bucurăm de munca noastră și suntem mândri de produsele noastre și de companie.

 

Articol publicat în ediția cu nr. 123 a revistei Transilvania Business.

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Toate actele de vânzare-cumpărare succesive încheiate între proprietar si compania de consultanţă Micro Vision Consult (MVC) Cluj, respectiv între aceasta și Manevi Zartkoru Reszvenytarsasag (MZR) - Ungaria, au fost anulate definitiv de CAC.

Sălajul, favorit la cumpărarea Castelului Wesselenyi

Articolul următor
La inițiativa Alinei Pop, vicepreședinte al Clubului Francofon de Afaceri din Cluj-Napoca (CFAC), membru de onoare al Institutului de Istorie George Bariţiu (IIGB) al Academiei Române, a fost stabilit un parteneriat cu Centrul Național de Informare și Promovare Turistică din Târgu Lăpuș.

Apare ghidul turistic al Țării Lăpușului

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share