Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

The Rainbowidea lansează sistemul R.O.S.S. și îl numește pe Costin Rotaru în funcția de Director Comercial

The Rainbowidea, integrator de soluții de marketing dedicate atât clienților locali cât și globali, colaborând cu peste 400 de furnizori din toată lumea într-un mix adaptat nevoilor și cerințelor fiecărui tip de client, începe anul 2024 cu o transformare majoră, numindu-l pe Costin Rotaru în rolul de Director Comercial.



Crearea noului rol de Director Comercial în Rainbowidea face parte din strategia companiei de dezvoltare pe termen lung.

“If you want to be a lion, you must train with lions” altfel spus dacă vrei să fii cel mai bun din piață îți iei oamenii cei mai buni, iar acum avem în echipă propriul nostru leu.

Odată cu lansarea sistemului dedicat clienților globali R.O.S.S. (Reliable Optimized Supply Solutions) prin care ajutăm companiile ce activează în mai multe țări să dețină controlul cheltuielilor cu materialele de marketing, [mai multe detalii găsiți pe https://rainbowidea.com/meet-ross/], a apărut și nevoia unui om dedicat în aceasta zonă. Astfel că venirea lui Costin în echipă a reprezentat un pas normal pentru atingerea obiectivului de a crește portofoliul clienților ce au nevoie de R.O.S.S., a afirmat Magda Paslaru, Founder & Managing Director The Rainbowidea.

Cu o carieră de peste 25 de ani în domenii precum financiar, leasing și automotive, dintre  care  ultimii 14 ani petrecuți  în cadrul companiei LeasePlan România, unde a ocupat mai multe roluri, Costin Rotaru a decis să accepte provocarea The Rainbowidea și să se alăture agenției.

De-a lungul carierei a construit de la zero produse și echipe ce au performat în companiile multinaționale în care a activat. Datorită încrederii primite de a-și testa spiritul antreprenorial pe care îl are, Costin a dus la poziționarea companiilor unde a activat ca lideri de piață.

 Am ales The Rainbowidea ca furnizor de servicii de marketing pentru LeasePlan România datorită valorilor comune. Timp de doi ani au livrat prompt servicii premium către mine în calitate de client. Am derulat împreună o serie de evenimente și proiecte, am crescut imaginea LeasePlan România și am văzut îndeaproape modul lor de lucru, am cunoscut echipa, am greșit și am învățat alături de ei.

În vara anului trecut când am aflat de noul serviciu integrat, R.O.S.S., pe care urmau să îl lanseze m-am identificat cu proiectul. Vin din cealaltă parte a baricadei, dintr-un mediu corporatist și știu ce caută companiile globale din punct de vedere procurement și sinergii, iar sistemul R.O.S.S. nu poate fi decât un succes, a declarat Costin Rotaru





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Investiții de peste 10 milioane de euro în instituțiile culturale din Arad

Articolul următor
Ea a obținut locul doi în ediția din 2021 a programului de granturi educaționale TalentA, realizând progrese semnificative cu proiectul „La cules pe Tărâmul Crăiței” și contribuind la dezvoltarea sustenabilă a comunității sale locale.

„Crăița Merelor” înflorește în afaceri cu Corteva Agriscience

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share