Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Despre afaceri profitabile cu George Gherman, CEO „Solvers for problems”

Cum să identifici profilul clientului ideal? Cum să optimizezi costurile? Cum să găsești forță de muncă? Cum să-ți fidelizezi clienții și angajații? Cum să-ți diminuezi riscurile? Cum să rezolvi lipsa Departamentului Competitive Inteligence?   Sunt întrebări la care încearcă să ofere răspunsuri și soluții George Gherman, administrator Solvers for problems”, care a oferit soluții companiilor de top, ca angajat, asociat sau partener.

George are o experiență destul de vastă în mai multe companii, ca angajat sau asociat. În cele din urmă, s-a gândit să valorifice experiența acumulată, focusându-se pe problemele cu care se confruntă companiile. Astfel a luat ființă „Solvers for problems”.

„Solvers for problems” este unul dintre primele startup-uri chiriașe în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”, inaugurat în decembrie 2023.

 

Problemele la care găsește soluții „Solvers for problems” sunt diverse, de la găsirea de clienți, la găsirea de parteneri de afaceri și forță de muncă, de la optimizarea costurilor de operare, optimizarea costurilor interne, la fidelizarea clienților, la fidelizarea angajaților.

 

Identificarea clientului ideal

„În primul rând, ajut companiile să identifice profilul de client ideal.​ Care e o problemă foarte mare, foarte cruntă. Am întâlnit companii de 4 milioane de euro cifră de afaceri, care se plâng că investesc bugete foarte mari de marketing, de zeci de mii de euro pe an, și nu au rezultatele scontate din cauza faptului că le lipsește cu desăvârșire profilul de client ideal”, a observat George Gherman.

Acesta este de părere că rezultatele foarte bune pe partea de vânzări, țin de cunoașterea foarte bună a profilului clientului ideal și de o cunoaștere foarte bună a concurenței.

„Multe companii nu știu cui se adresează. Clientul trebuie cunoscut mai îndeaproape, ca să știi cui să te adresezi. Care sunt cele mai mari frici ale lor? Care sunt cele mai mari probleme ale lor? Din problemele clienților, eu îi ajut să creeze soluția. Din fricile clienților, îi ajut pe beneficiarii serviciilor mele să creeze garanții. Pentru că dacă tu știi care este frica lui, știi cum să o elimini ca să semneze cu tine. Nefăcând acest lucru, categoric, pierzi. Câștigă concurența”, explică tânărul antreprenor.

 Portofoliu bogat de clienți

George Gherman a reușit să îndeplinească exigențe precum cele ale unor companii ca și: Spartan, Noodles, Due Fratelli, Euphoria, American Grill, dar și celebrul Cătălin Scărlătescu. De asemenea, pe lista clienților importanți se regăsesc eMag, Fashion Days

„Pe American Grill i-am preluat înainte de pandemie, într-o perioadă foarte grea, când toate se închideau. I-am ajutat să-și scadă costurile și, în același timp, să-și crească vânzările. Mai mult de atât, i-am ajutat să-și scadă și costurile de livrare. Am introdus garanția livrării într-o oră. Adică, orice client dacă a comandat de la ei și nu le ajungea mâncare într-o oră, avea banii înapoi”, precizează administratorul „Solvers for problems”.

George Gherman susține că „Solver for problems” este singura companie ce oferă servicii de promovare directă garantate de garanția Money back.

Tânărul antreprenor spune că se implică și în medierea conflictelor între companii. Datorită faptului ca fiind a terța persoană, atât clientul cât și furnizorul au o mult mai mare libertate de a spune care sunt neajunsurile colaborării, iar prin capacitatea de a interpreta problemele, George revine cu ajustările pentru îmbunătățirea serviciului sau produsului pentru o colaborare trainică.

„«Solvers for problems» identifică problemele. În cazul în care nu avem noi specialiștii necesari pentru a rezolva o anumită problemă, știm cum să ne orientăm pentru a oferi clienților soluția cea mai bună. Noi suntem buni să identificăm direcția în care e problema și în funcție de problema care e acolo, căutăm soluțiile”, susține George Gherman.

Competitive Intelligence

Antreprenorul subliniază faptul că se bazează, în mare parte, pe Competitive Intelligence, un departament pe care marile companii îl au, dar companiile mici nu și-l permit.

Competitive Intelligence, uneori denumită și Corporate Intelligence, se referă la capacitatea de a colecta, analiza și folosi informații despre concurență, clienți și alți factori de piață care contribuie la avantajul competitiv al unei afaceri. Acest proces implică adunarea și analiza informaților din surse diverse cu scopul de a ajuta companiile să înțeleagă mediul competitiv în care activează și să dezvolte practici de afaceri eficiente.

„De astfel de departament au nevoie și companiile mici, dar nu și-l permit. Cu astfel de informații venim noi în întâmpinarea clienților noștri pentru a putea fi cu un pas înainte concurenței. Nu este suficient doar să culegi datele din piață, noi venim și cu interpretarea lor. Îl ajutăm să-și adapteze soluția la nevoie clientului. Cu ajutorul «Solvers for problems» , ofertele firmelor mici ajung să fie cunoscute de către companii la care poate nici nu au îndrăznit vreodată să spere că vor fi luate în seamă”, conchide George Gherman.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Contract de finanțare de 24 milioane de euro pentru campusul dual de la Alba

Articolul următor

Ministerul Transporturilor a avizat pasajele rutiere la ieșirea din Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
ADAMA Ltd., lider mondial în industria produselor pentru protecția plantelor, anunță că Gaël Hili a fost numit Președinte și CEO de către Consiliul de Administrație începând cu 1 octombrie 2024. Hili se va alătura echipei de management din cadrul grupului Syngenta și își va desfășura activitatea în Tel Aviv.
Citeste mai mult

Președinte nou la ADAMA: Gaël Hili

ADAMA Ltd., lider mondial în industria produselor pentru protecția plantelor, a anunțat că Gaël Hili este numit de…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share