Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Impulsionarea Antreprenoriatului Feminin: Rolul Conferinței The Woman în modelarea viitorului afacerilor conduse de femei

În peisajul antreprenorial românesc, unde dinamica afacerilor se împletește cu evoluția rolului femeii în economie, Conferința de Leadership Feminin The Woman reprezintă un far de orientare pentru liderii și antreprenorii generației noastre. Sub tema inspirațională “Timeless over Trends”, cea mai mare și longevivă conferință de leadership feminin din România se pregătește să dea startul unei noi ediții la Cluj-Napoca, în perioada 28-30 martie 2024.

Radiografia Antreprenoriatului Feminin în România

Contextul economic actual dezvăluie un tablou mixt în ceea ce privește antreprenoriatul feminin. În ciuda unei creșteri generale de 4,33% a numărului de persoane juridice active în 2023, participarea femeilor în afaceri a cunoscut o scădere semnificativă de 17,16% față de anul precedent. Această tendință plasează România în fața unor provocări și oportunități unice, cu București, Cluj și Ilfov în fruntea județelor active în domeniul antreprenoriatului feminin.

Conform analizei KeysFin, numărul femeilor antreprenor în 2023 este de 493.518, iar top 3 județe cu cel mai mare număr de femei implicate în afaceri în 2023 sunt:

București, cu 103.471 femei (20.96% din total)

Cluj, cu 28.198 (5,71 % din total)

Ilfov, cu 25.853 femei  (5,23% din total).

Sursă date: ONRC.

„Există o imagine aproape clasică a domeniilor dominate de femei, confirmată de realitatea statistică. Astfel educația, industria textilă, industria ospitalității, turismul, îngrijirea sănătății sau saloanele de înfrumusețare sunt domeniile dominate de femei. În ultimii ani însă, economia a creat mai multe oportunități de antreprenoriat pentru femei în sectorul serviciilor și în tehnologia informației.” –  Cristina Chiriac, președinte și fondator CONAF România și speaker în cadrul The Woman.

Conferința The Woman 2024: Inspirație și sprijin pentru carieră și antreprenoriat feminin

Conferința The Woman promite să fie un punct de întâlnire pentru peste 650 de femei care își propun să exploreze noi modalități de dezvoltare sustenabilă în carieră sau în afaceri. Cu o structură bogată ce cuprinde speech-uri inspiraționale, workshop-uri interactive și oportunități de networking, evenimentul pune accent pe diversitatea tematică, de la antreprenoriat și branding, până la artă, design și wellbeing.

Panelul dedicat zonei de business și antreprenoriat din cadrul Conferinței The Woman le are ca invitate pentru a discuta despre ce stă în spatele succesului proiectelor în care sunt implicate pe: Laura Baldini (Logitrade compania care dezvolta Laura Baldini), Nina Moldovan (Winners First, Radisson BLU Cluj, Consul Onorific al Republicii Moldova in Romania), Cristina Chiriac (Președinte și Fondator Conaf).

Partener al evenimentului, Raiffeisen Bank, joacă un rol important în susținerea antreprenoriatului feminin, oferind prin programul Factory by Raiffeisen Bank un cadru esențial pentru dezvoltarea ideilor de afaceri. Prin metodologia Design Thinking, programul vizează să răspundă nevoii critice a antreprenorilor la început de drum, oferind acces la finanțare în condiții preferențiale de până la 50 000 de euro. Astfel, cu o idee, cu susținerea și ajutorul specialiștilor din program, se poate primi finanțare, chiar dacă este vorba de o firmă nou înființată.

Antreprenoarele pot afla cum să-și scaleze business-ul în UAE în cadrul The Woman

În cadrul The Woman, sub umbrela workshop-ului Scalare business în UAE: “UNLOCK YOUR 3W POWER, antreprenoarele vor beneficia de inspirație, educație și sprijin pentru a-și dezvolta afacerile. Workshop-ul, structurat în jurul conceptului “3W Power”, va aborda aspecte precum viziune antreprenorială, acțiune consistentă pentru creșterea afacerii și dezvoltarea durabilă. Cele 3 invitate: Genoveva Turcu (Chairperson, Romanian Dubai Business Council), Florina Onețiu (antreprenor în serie și marketing expert) și Denisa Tănase (co-fondatoare My Geisha), vor puncta ce presupune scalarea unui business în Emiratele Arabe, care sunt oportunitățile de creștere și dezvoltare și care sunt pașii care pot fi urmați în acest sens.

„Am observat în ultimii ani o consolidare și o extindere a rețelelor suport pentru femeile antreprenor sau pentru cele care sunt interesate de dezvoltarea lor profesională și personală și mă aștept ca acest trend  să continue, și va include astfel acces mai facil la finanțare, resurse educaționale și oportunități de networking, ajutând astfel mai multe femei să se dezvolte, indiferent despre ce arie vorbim.

Prin The Woman însă vrem să punctăm că trebuie să construim sustenabil, în timp, sănătos, dacă vorbim de business, să avem o imagine cât mai curat creată, dacă vorbim de comunicare și branding, să ne uităm la calitatea materialelor și a serviciilor în general.” – Crina Ciocian, Conferința The Woman.

În acest an, The Woman 2024 aduce și alte surprize și premii, inclusiv posibilitatea ca participanții să vină însoțiți de copii în prima zi a conferinței, activități ghidate fiind disponibile pentru cei mici cu ajutorul Grădiniței Hand in Hand, precum și lansarea, în premieră, a unei colecții dedicate femeilor de către Tudor Tailor.

Conferința The Woman 2024 reprezintă o oportunitate unică pentru femeile interesate de dezvoltarea lor personală și profesională din România de a se conecta, învăța și evolua într-o lume în continuă schimbare. Cu un mix echilibrat de educație, networking și sprijin, evenimentul se poziționează ca un catalizator pentru transformarea antreprenoriatului feminin, subliniind importanța leadershipului feminin durabil și impactul său în societate. Într-un context unde provocările se împletesc cu oportunitățile, The Woman oferă idei, inspiratie, motivare și oportunități de conectare.

Agenda completă, programul pe cele 3 zile și detalii despre bilete sunt disponibile pe site-ul evenimentului: https://conference.thewoman.ro/agenda/.

Partenerii ediției, cei care susțin leadershipul feminin sunt:

Gold Partners: Mercedes Benz by ATP Motors – partener de mobilitate, Meron – Official Coffee Partner, Tudor Tailor, ECCO

Susținători: Raiffeisen Bank, Iulius Mall, Clinica Aesthetica, Clinica Dermavision, my geisha, Neoteric Lifestyle, Nashi Argan, Ikonik, Vodnar Beauty Lounge, 18 Gym, Iron Mountain, Oxygen, Grădinița Hand in Hand, Nail Bair, La Terre, Bright Skin, PFG Finance, Cronos Med, Allu, Ferma cu Omenie, Sucre, Frances Dresses, Aqua Carpatica, Majorel România, Porsche Engineering România, Expert Travel, Chiriță și Asociații, La Vie en Rose, MAD Shoes, Zamsee, pentru EA, Bombshell Beauty Clinique, Create Beauty Distribution, Scars by Mara Popa, Femieko, Qubiz, The Inner, Rotbasan & Co, WinWin.fit, Salad Master,  Vitamin Aqua, Be Well Store, Luna9, SCARS by Mara Popa.

Parteneri media: Transilvania Business, BunăDimineața.ro, Mamprenoare, Antreprenoare.ro, CONAF România, Women in Tech Cluj, Clujul Copiilor, The Inner

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Spark Generation își propune ca, până în 2030, să devină cea mai mare resursă educațională din România și piața internațională pentru elevii de liceu care doresc să urmeze cursuri acreditate Cambridge și au nevoie de un orar flexibil.

Trei antreprenoare din Cluj au lansat un liceu online

Articolul următor

Schrack Technik construiește un centru logistic în valoare de 15 milioane de euro

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share