Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Turismul românesc arată frumusețea naturii, istoria și tradiția la Salonul Mondial de Turism de la Paris

Eveniment de anvergură, Le Salon Mondial du Tourisme 2024 se desfășoară în aceste zile la Paris Expo, Porte de Versailles. Turismul românesc și-a ales reprezentanții și își prezintă ofertele în cadrul unei manifestări complexe.

Cea de-a 47-a ediție a Salonului Mondial de Turism de la Paris se bucură de prezența a 200 de expozanți și a înregistrat deja 66.000 de vizitatori, potrivit datelor înregistrate de organizatori.

Sunt prezenți reprezentanți ai industriei de turism de la nivel internațional, regional și local, asociații profesionale, tur-operatori, agenții de turism, companii de transport aerian, feroviar, naval, firme de închiriere a autoturismelor, lanțuri hoteliere și alte structuri turistice de cazare din industria ospitalității, parcuri de distracții, agenții de publicitate și media.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului la Paris

Turismul din România este bine reprezentat la Salonul de Turism. Îți prezintă oferta o serie de unități și persoane publice care, prin activitatea desfășurată, constituie puncte de atracție turistică în zonele de proveniență.

„Standul României dispune de o suprafață de 59,5 metri pătrați și este strategic amplasat în centrul pavilionului expozițional, într-un mod similar cu prezența sa la edițiile anterioare. Prezentând o configurare tip insulă, cu toate laturile deschise, acesta găzduiește 15 co-expozanți: Salrom, Plafar, Nordic Tours, World Synergy Travel, Exact Tours, Dor Travel Armenopolis, K-TOUR Romania, Romania For All, Eastern European Experience, Luxuria Travel, Asociația Județeană de Turism Sibiu, Asociația Dorul Oșenilor, OMD Timișoara, OMD Mamaia-Constanța și, nu în ultimul rând, OMD Maramureș, care este însoțit de renumitul olar din Baia Sprie, Daniel Leș.

Pe lângă demonstrațiile de olărit, vizitatorii vor putea urmări, la standul României, o serie de prezentări de destinație, realizate atât de reprezentanții Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, cât și de partenerii care și-au manifestat interesul în acest sens. Aceste sesiuni vor avea loc zilnic, în intervalul 15:00 – 16:00. Inițiativa își propune să ofere o dinamică crescută în spațiul expozițional și să capteze, astfel, atenția trecătorilor, în scopul creșterii interesului pentru petrecerea vacanțelor în țara noastră.

       

Totodată, vor fi realizate prezentări de destinație și pe scena principală a evenimentului, cu durate de aproximativ 20 de minute fiecare, care vor evidenția autenticitatea și farmecul României în fața publicului francez. Mai mult, vor fi incluse și momente artistice care să evidențieze unicitatea țării noastre. Artiștii români vor încânta publicul cu interpretări inspirate din folclorul și cultura românească, oferind, astfel, o experiență memorabilă pentru participanții la târg” se spune în comunicatul de presă al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.

.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Târgul Imobiliar Timișoara are loc în weekend la Iulius Congress Hall

Articolul următor

Suntem prezenți și la Târgul Internațional de Turism Ferien Messe, Viena

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share