Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lanțul Moldovan trece “granița” în Bihor

Producătorul clujean de carne și produse din carne Moldovan Carmangerie va da în funcțiune, în 10 aprilie, primul său magazin din județul Bihor, în Galeriile Kaufland-Ioșia. Investiția de 100.000 € reprezintă unitatea nr. 37 a rețelei.  
Noua unitate din Oradea va funcționa și în regim de bistro | Foto: Moldovan Carmangerie

După ce a deschis o unitate în Bistrița-Năsăud, rețeaua de magazine cu sediul în Cluj face un pas și în alt județ al Transilvaniei.

Producătorul clujean de carne și produse din carne Moldovan Carmangerie va da în funcțiune, în 10 aprilie, primul său magazin din județul Bihor, în Galeriile Kaufland-Ioșia. Investiția de 100.000 € reprezintă unitatea nr. 37 a rețelei.

„Chiar dacă anul acesta este unul de consolidare a afacerii noastre în vederea relansării expansiunii în 2025, am finalizat investiția de la Oradea pe care am avut-o în plan la sfârșitul anului trecut.

Mă bucur că am reușit să aducem povestea Moldovan în acest oraș al bunului gust. Sper ca orădenii să aprecieze produsele noastre și măiestria cu care sunt făcute”, a declarat Cosmin Moldovan, cofondator al Moldovan Carmangerie.

Unitatea va avea o suprafață de 104 mp, cu șase angajați și va combina zona de vânzare a produselor și preparatelor din carne cea de bistro. Aici vor fi comercializate produse semipreparate (marinate, burgeri, mici), mezeluri, produse de gastronomie de tip ready to eat (Mintenașuri, Ferme de familie), mâncăruri gătite în bucătăria Moldovan (ciorbe, garnituri, salate).

Conceptul de magazin-bistro, introdus de un deceniu

Alături de acestea, vor fi comercializate lactate și brânzeturi produse în ferma Moldovan de la Mociu, sub brandul Lăptăria M, produse conexe de brutărie, patiserie și cofetărie ale unor producători locali parteneri ai familiei Moldovan. Moldovan Carmangerie este o afacere de familie înființată în 1994, în Sânnicoară (județul Cluj) de către măcelarii clujeni Ștefan și Cosmin Moldovan, tată și fiu.

În timp, aceasta a ajuns una dintre cele mai importante companii de pe piața cărnii și preparatelor de carne din Cluj. În 2014, a fost prima carmangerie care a adus pe piața locală conceptul de magazin-bistro, gândit astfel încât să ofere posibilitatea clienților nu doar de a ne cumpăra produsele, ci și de a consuma preparate calde pregătite pe loc.

Moldovan Carmangerie grupează 400 de angajați, o rețea de 37 de magazine în Cluj, Bistrița și Bihor, un magazin online, un restaurant, două unități de producție, o secție de gastronomie, un depozit logistic și o fermă de vaci la Mociu, cu linie de procesare și ambalare a laptelui. Cel dintâi magazin din afara Clujului a fost deschis la Beclean, pentru a profita și de traficul turistic de la Băile Figa.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Anul în care va curge cu lapte și miere

Articolul următor
LAC

Trei picturi de Ghenie, la prețuri “românești” la Artmark

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share