Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Asocierea condusă Freyrom montează tablierul pasajului intermodal de pe Calea Borșului

Tablierul pasajului intermodal de pe Calea Borșului a fost adus în șantier, începând montarea pe poziție a structurii metalice. Totodată, culeea 1 și culeea 2 au fost finalizate. De asemenea, au început lucrările la rampa 2 a pasajului (direcția înspre Borș), respectiv la grinda de fundare a elementelor prefabricate.

 

Primul tronson din drumul colector a fost asfaltat, urmând ca într-o săptămână să fie asfaltați toți cei 900 m ai drumului, după care traficul va fi relocat pe drumul colector, direcția înspre Borș, pentru a putea continua lucrările la rampe.

Lucrările la pasajul intermodal de pe Calea Borșului au început în noiembrie 2023 și sunt realizate într-un procent de 20%, termenul de execuție fiind 20 de luni.

Parametri

Pasajul suprateran este realizat peste sensul giratoriu amplasat pe DN 1 la km 624 + 825. Acesta are  o lungime totală de 1.043 metri și se suprapune cu traseul drumului național, începând de la km 634 + 222 până la km 635 + 265.

Proiectul cuprinde și realizarea unui drum colector în lungime totală de 2,2 km, amplasat pe partea dreaptă a drumului național, care se intersectează în girația proiectată a drumului de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia-Borș, dar și drum de acces la Centrul Intermodal, în lungime de 665 m, care începe din intersecția cu drumul colector proiectat până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal.

La finalizarea acestui important proiect de infrastructură rutieră, traficul pe Calea Borșului și în zona parcului industrial va fi mult fluidizat și descongestionat.

Lucrările sunt realizate de asocierea formată din Freyrom SA, în calitate de lider și firmele Procons Group SRL și Construcții Erbașu SA – asociați.

 

Din fonduri europene

Valoarea obiectivului de investiții este 53.736.466 lei (fără TVA).

Proiectul „Pasaj pentru Centrul de Transport Intermodal – Municipiul Oradea, județul Bihor” este finanțat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Pilonul 1 – Tranziția spre o economie verde, Componenta C4 – Transport sustenabil, fiind realizat în parteneriat cu Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Filmare cu montarea tablierului: https://www.youtube.com/watch?v=5XM8HHugA14

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Italienii contestă la CAB hotărârea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNAS) în cadrul licitației de 7,5 miliarde lei pentru construirea tronsonului din Autostrada Transilvania (A3)

Italienii se bat cu turcii pentru Tunelul Meseș

Articolul următor

Misiune economică a Asociației Regale olandeze de prelucrare metalică “Metaalunie” în România

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share