Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Farmec a intrat pe piața produselor pentru copii

Investițiile în automatizare vizează procesul de preparare și liniile de ambalare | Foto: Farmec
Investițiile în automatizare vizează procesul de preparare și liniile de ambalare | Foto: Farmec

Producătorul de cosmetice contabilizează afaceri de 71 milioane euro în 2023, un record în istoria companiei.

Farmec Cluj a încheiat 2023 cu afaceri de 358 milioane lei, creșterea anuală de 20% datorându-se intrării pe noi segmente de piață, extinderea rețelei de magazine proprii, investițiile în îmbunătățirea gamelor sale tradiționale.

Compania a înregistrat o evoluție pozitivă pe toate segmentele din portofoliu, atât la produsele de îngrijire a pielii, cât și la cele dedicate curățeniei, potrivit raportului anual al Farmec. Fiolele cu acid hialuronic se află în topul produselor produsele preferate de consumatori. Creșteri importante au fost înregistrate la deodorante și antiperspirante, geluri de duș.

La 40 de ani de la lansare, laptele demachiant Doina este între primele 10 produse vândute. Farmec a intrat, în premieră, pe segmentul dedicat îngrijirii pielii copiilor și bebelușilor, cu Gerovital Kids. Noua gamă a adus vânzări peste obiectivele stabilite și are prognoze de creștere importante pentru acest an.

Cu două noi magazine sub branduri proprii deschise în 2023, rețeaua de magazine Farmec – Gerovital asigură cel mai mare volum din vânzări. Producătorul a anunțat, pentru acest an, cinci noi locații, două fiind inaugurate (Cluj, Galați). În aprilie și mai vor fi deschise magazine noi în Pitești și Sibiu.

Investițiile în crearea de noi produse și relansarea sub noi formule a unor game apreciate de consumatori au fost dublate de eforturile de a crește nivelul de automatizare pe liniile de producție. Cererea crescută pentru produsele de curățenie din gamele Nufăr și Triumf a condus la investiții în automatizare, atât în procesul de preparare, cât și  pe liniile de ambalare din cadrul secției dedicate.

„Cel mai important succes din 2023 rămâne atragerea de noi segmente de public, în mod special în rândul consumatorilor tineri. Strategia noastră este aceea de a-i fideliza, motiv pentru care vom continua, și anul acesta, să lansăm produse inovative, în formule unice pe piață. Primul pas va fi relansarea gamei Gerovital Plant”, a spus Mircea Turdean, director general al Farmec.

Fabrica în care lucrează 700 de angajați trece printr-un proces de retehnologizare, urmând să fie finalizate procesele de automatizare pe mai multe linii de ambalare. Farmec are certificare internațională GMP și își comercializează produsele în 30 țări. Rețeaua de magazine de brand cuprinde 11 unități Farmec şi 18 Gerovital, plus alte două de franciză, la Baia Mare și Pitești.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Membrii Grupului Utilizatorilor Lego din România (RoLUG), cu sustinere din partea Lego România, au construit cea mai mare dioramă din lume formată din aceste piese.

Bihorul dă lovitura în Cartea Recordurilor, cu "Războiul Stelelor", din piese Lego

Articolul următor

Carbochim aniversează 75 de ani de la înființare. Planurile de viitor vizează o creștere de 20% a producției

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share