11 firme și asocieri de firme sunt interesate de proiectarea și execuția a două noi pasaje care vor fluidiza traficul rutier în Oradea și pe DN1, la ieșirea din localitatea Oșorhei.
Pasajul de la ieșirea din Oșorhei
Licitația a fost împărțită pe două loturi. Primul lot se referă la realizarea pasajului suprateran la ieșirea din localitatea Oșorhei, spre Cluj. Acesta va avea o lungime totală de 402 metri și va fi construit peste girația existentă, la intersecția cu drumul spre localitatea Fughiu, Centura Oșorhei și DN 1. Sunt prevăzute 3 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție.
Pentru acest pasaj s-au depus 6 oferte:
- (1) Ofertant unic: Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj;
- (2) Ofertant unic: Asfamixt;
- (3) Asocierea: Madlev Cons (Leader), Dacia Faber;
- (4) Ofertant unic: PORR Construct;
- (5) Asociere: Precon Transilvania (Leader), Edildrum Construct, Selina;
- (6) Asocierea: Freyrom (Leader), Integrated Road Solution, Inginerie Drumuri și Poduri, Procons Group.
Pasaj subteran Oneștilor
Cel de-al doilea lot se referă la construirea unui pasaj subteran în Oradea, la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu. Acesta ar urma să aibă o lungime de 191 metri. Termenul pentru proiectare este de 2 luni, o lună pentru obținerea avizelor, iar pentru execuția lucrărilor, 12 luni.
Pentru acest pasaj s-au depus 5 oferte:
- (1) Ofertant unic: Asfamixt;
- (2) Asocierea: Construcții Bihor (Leader), Tarr Construct;
- (3) Asocierea: Global Industrial (Leader), CML.RO, DP Proiect;
- (4) Asocierea: Precon Transilvania (Leader), Edildrum Construct, Selina;
- (5) Asocierea: Freyrom (Leader), Inginerie Drumuri și Poduri, Integrated Road Solution, Procons Group.
Valoarea totală estimată a celor două pasaje este cuprinsă între 86,3 și 95 de milioane de lei. Finanțarea proiectului este asigurată cu fonduri europene, prin Programul Regional Nord-Vest 2021 – 2027.