Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

11 oferte pentru pasajele Oneștilor din Oradea și ieșirea din Oșorhei

11 firme și asocieri de firme sunt interesate de proiectarea și execuția a două noi pasaje care vor fluidiza traficul rutier în Oradea și pe DN1, la ieșirea din localitatea Oșorhei.

Pasajul de la ieșirea din Oșorhei

Licitația a fost împărțită pe două loturi. Primul lot se referă la realizarea pasajului suprateran la ieșirea din localitatea Oșorhei, spre Cluj. Acesta va avea o lungime totală de 402 metri și va fi construit peste girația existentă, la intersecția cu drumul spre localitatea Fughiu, Centura Oșorhei și DN 1. Sunt prevăzute 3 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție.

Pentru acest pasaj s-au depus 6 oferte:

  • (1) Ofertant unic: Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj;
  • (2) Ofertant unic: Asfamixt;
  • (3) Asocierea: Madlev Cons (Leader), Dacia Faber;
  • (4) Ofertant unic: PORR Construct;
  • (5) Asociere: Precon Transilvania (Leader), Edildrum Construct, Selina;
  • (6) Asocierea: Freyrom (Leader), Integrated Road Solution, Inginerie Drumuri și Poduri, Procons Group.

Pasaj subteran Oneștilor

Cel de-al doilea lot se referă la construirea unui pasaj subteran în Oradea, la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu. Acesta ar urma să aibă o lungime de 191 metri. Termenul pentru proiectare este de 2 luni, o lună pentru obținerea avizelor, iar pentru execuția lucrărilor, 12 luni.

Pentru acest pasaj s-au depus 5 oferte:

  • (1) Ofertant unic: Asfamixt;
  • (2) Asocierea: Construcții Bihor (Leader), Tarr Construct;
  • (3) Asocierea: Global Industrial (Leader), CML.RO, DP Proiect;
  • (4) Asocierea: Precon Transilvania (Leader), Edildrum Construct, Selina;
  • (5) Asocierea: Freyrom (Leader), Inginerie Drumuri și Poduri, Integrated Road Solution, Procons Group.

Valoarea totală estimată a celor două pasaje este cuprinsă între 86,3 și 95 de milioane de lei. Finanțarea proiectului este asigurată cu fonduri europene, prin Programul Regional Nord-Vest 2021 – 2027.

 



Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Guvernul a adoptat, la propunerea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, actul normativ prin care este aprobat acordul cu Cabinetul de Miniștri al Ucrainei privind construirea podului rutier de frontieră peste râul Tisa.

Pod pe râul Tisa spre Ucraina, în Maramureș

Articolul următor

Aproape 49 de milioane de euro pentru modernizarea a 5 drumuri din Arad

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Peștera Urșilor a fost scanată 3D

Studenții Facultății de Construcții, Cadastru și Arhitectură a Universității din Oradea (FCCA), de la specializarea Măsurători Terestre și…
Citeste mai mult

Mureș Depo Alimente, botez oficial

În vecinătatea fabricii de nutrețuri combinate UMB Feed de la Sânpaul ființează, din 2024, Mureș Depo Alimente. Investiția,…
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Peștera Urșilor a fost scanată 3D

Studenții Facultății de Construcții, Cadastru și Arhitectură a Universității din Oradea (FCCA), de la specializarea Măsurători Terestre și…
Educație
Citeste mai mult

Peștera Urșilor a fost scanată 3D

Studenții Facultății de Construcții, Cadastru și Arhitectură a Universității din Oradea (FCCA), de la specializarea Măsurători Terestre și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share