Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

5 tendințe în comerțului electronic din 2024

tendinte comert electronic 2024 (foto: unsplash.com / Aneta Lusina)



 

Comerțul electronic a evoluat considerabil în ultimii ani. În prezent, avem la un click distanță orice produs pe care-l dorim, indiferent de granițele geografice.

Comerțul electronic este o industrie dinamică care a transformat modul în care cumpărăm și ne desfășurăm afacerile. Cu progresele rapide ale tehnologiei și schimbarea preferințelor consumatorilor, magazinele online trebuie să rămână în fruntea curbei pentru a rămâne competitivă.

Mai multe tendințe emergente vor remodela comerțul electronic în 2024. Mai jos veți găsi câteva tendințe care vor influența comerțul electronic în 2024.

Experiența de cumpărare cu realitatea augmentată

Realitatea augmentată le permite clienților să aibă o experiență complexă și captivantă în procesul de shopping online chiar din confortul de acasă. Indiferent de produsele dorite, realitatea augmentată le permite clienților să vizualizeze produsele într-un context real, luând decizii informate în procesul de achiziție.

Realitatea augmentată a început să fie implementată în tot mai multe industrii când vine vorba de comerțul electronic, indiferent că vorbim de produse sau servicii. Realitatea augmentată a fost introdusă inclusiv în industria de gambling, iar cei ce aleg netbet bonus fara depunere se pot bucura de sloturi de ultimă generație.

Blockchain pentru transparența lanțului de aprovizionare

Tehnologia Blockchain nu este nouă în industria comerțului electronic, dar aplicația sa evoluează. Deși avem tendința de a ne gândi la blockchain în termeni de criptomonedă și NFT, are mai multe forme de aplicare. Un blockchain este un registru, ceea ce înseamnă că datele pot fi adăugate în lanț, dar nu eliminate. Contabilii și profesioniștii în securitate recunosc, fără îndoială, termenul și pot vedea imediat transparența pe care o poate oferi un registru blockchain.

Companiile de logistică ar putea beneficia foarte mult de un registru blockchain. Ar oferi transparență clienților lor de transport și ar îmbunătăți comunicarea cu proprietarul/operatorii lor contractați. Beneficiile s-ar putea extinde chiar și la clienții clienților lor, care ar putea folosi blockchain-ul pentru a oferi actualizări în timp real pentru reaprovizionare și expedieri.

Program de loialitate personalizat

Personalizarea a fost un semn distinctiv al comerțului electronic. Cu toate acestea, domeniul său de aplicare a fost limitat la vânzarea încrucișată prin recomandări de produse.

În 2024, vom vedea mult mai multe programe de loialitate personalizate, pe măsură ce retailerii valorifică analiza datelor și grație inteligenței artificiale. În cele din urmă, personalizarea sporită poate crea conexiuni mai puternice între mărci și clienții lor.

Securitate sporită

În 2024, tot mai mulți clienți migrează spre platforme care acordă prioritate securității datelor. Retailerii trebuie să investească în tehnologii avansate de securitate și să adopte practici transparente pentru a construi încrederea cu clienții lor.

Finanțarea pe termen scurt

Pe măsură ce experiența de comerț electronic devine mai personalizată și mai simplă, comercianții cu amănuntul vor accelera adoptarea opțiunilor de plată fără fricțiuni. De la Paypal Credit, la Afterpay, la soluția Apple Pay. Jumătate dintre consumatorii millennial și Gen X au folosit o formă de finanțare pe termen scurt în ultimii trei ani.

Concluzii

În 2024, magazinele online vor continua să investească în tehnologie, să adopte inteligența artificială, dar și alte tipuri de tehnologie precum realitatea augmentată și realitatea virtuală, menite să îmbunătățească experiența consumatorului.

Investiția în instrumente AI pentru securitate, colectarea și analiza datelor și interacțiunile cu serviciul clienți este un pas vital pentru magazinele online.

Pentru siguranța și rapiditatea tranzacțiilor financiare, blockchain-ului va câștiga tot mai mult teren pe acest sector de piață. Comerțul electronic din 2024 va fi revoluționat de adoptarea unor tehnologii ce vor remodela această industrie.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Conferințele Dilema la Oradea

Articolul următor
AROBS Transilvania Software, cea mai mare companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București, a anunțat afaceri de 105 milioane de lei la nivel consolidat în primele trei luni din 2024, în scădere cu 5%, față de primul trimestru (T1) din 2023, și un profit net normalizat de 11,7 milioane de lei.

Afacerile AROBS au scăzut la început de an

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share