DHL International România a deschis un centru operațional în valoare de 830.000 €. ◊ Investiția urmărește creșterea gradului de satisfacție a clienților pe segmentul cel mai apropiat de punctul de livrare către client. ◊ Mai înseamnă timp de preluare a coletului cât mai târziu și o conectivitate cât mai bună cu terminalul din Cluj. ◊ „Investiția de la Sibiu face parte din plan complex de investiții care în mare parte se canalizează pe infrastructură, unde trebuie să facem progrese mai bune în următorii ani”, a declarat Bogdan Enache, country managing director DHL.
Noul centru operațional deschis de DHL International va deservi zona Sibiului și va face parte din linia care conectează Sibiul de Cluj, acolo unde se află unul dintre cele trei terminale DHL din țară.
Datorită structurii și dotărilor centrului DHL, dezvoltat în incinta zonei industriale CTPark Sibiu, durata de procesare a coletelor va scădea, este mărită capacitatea de absorbție a volumului suplimentar de colete, va crește productivitatea și va crește spre finalul lanțului gradul de satisfacție a clienților. Reprezentanții DHL au menționat importanța partenerilor strategici din Sibiu, pe care doresc să-i deservească în cele mai bune condiții.
La momentul inaugurării noii structuri, Bogdan Enache, Country Managing Director, DHL International România, a precizat că investiția este parte integrantă a unui plan amplu vizat de companie: „Inaugurăm noul nostru centru operațional din Sibiu. Este o investiție de 830.000 € și face parte dintr-un plan complex de investiții care în mare parte se canalizează pe zona de infrastructură, unde trebuie să facem progrese mai bune în următorii ani. Investițiile de anul acesta ajung undeva la 15 milioane euro. Schimbăm toată flota de autoutilitare, mergem către zona de electric. Aceste măsuri vor aduce o eficiență a proceselor noastre operaționale și un serviciu mult mai bun pentru clienți și, evident, un loc și condiții de muncă mult mai bune pentru angajații noștri”.

Ultimii kilometri, esențiali pentru satisfacția clienților DHL
Prin abordarea micro-fulfillment, DHL urmărește plasarea centrelor operaționale cât mai aproape de zonele intens populate, cât mai aproape de consumatori, pentru a îmbunătăți gradul de mulțumire a clienților.
„De la descărcare până la plecare, coletele stau în centru câteva minute. Coletele la outbound ajung cu 30 – 40 de minute înainte de plecarea liniei, pentru că Sibiul este conectat la terminalul din Cluj. Linia Sibiu – Cluj leagă cele două locații astfel încât marfa să ajungă la cursa aeriană de la Cluj. Timpii sunt optimizați astfel încât să putem să vă oferim un timp de preluare cât mai târziu, dar suficient cât să ne conectăm la zbor. Se lucrează un schimb jumătate. Noul centru aduce o îmbunătățire a fluxului operațional și ne ajută să creștem productivitatea, să fim mai rapizi, să oferim timpi mai buni de conectare a mărfii și să avem o capacitate mai mare de a absorbi volume suplimentare pe care le așteptăm cu mare interes”, a explicat Rezso-Aurelian Koszegi-Stoianov, Director Operațional, DHL International România.

DHL, lider mondial, va livra primele colete pe Lună … corpul astronomic
Lider mondial, cu o cotă de piață de 59%, DHL anunță planuri ambițioase de reducere a consumului de energie electrică, utilizarea combustibililor alternativi pentru aeronave, țintind în același timp să livreze colete pe Lună. Demersul este parte a misiunii Astrobotic.
„Avem o reducere a consumului de energie electrică cu peste 47%, ceea ce contribuie la atingerea unui obiectiv strategic pe care-l avem, ca până în 2050 să avem zero emisii de carbon în DHL la nivel global. Din 2025, vom transporta coletele DHL cu avioane 100% electrice. Vom livra primele colete pe lună, ca partener oficial al misiunii Astrobotic”, a precizat Patricia Coconea, Director Comercial, DHL International România.
