Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Hotel Cișmigiu a înregistrat venituri în creștere și un grad de ocupare de 77% în H1 2025

Hotel Cișmigiu, parte a portofoliului Hercesa România din anul 2004, a înregistrat creșteri pe toată linia în primele șase luni din 2025. Veniturile totale au crescut cu 9% față de aceeași perioadă din 2024, gradul de ocupare a fost de 77%, cu 6% mai mare față de 2024. Totodată, ADR-ul (tariful mediu pe cameră) a fost cu 7% mai ridicat decât în aceeași perioadă a anului trecut, crescând de la 113 euro in 2024 la 121 de euro in 2025, în timp ce gradul de dublă ocupare a înregistrat o ușoară creștere, de la 1,51 la 1,60 adulți pe cameră.



Modificările fiscale recente din domeniul hotelier, ce presupun o creștere a cotei de TVA de la 9% la 11%, vor avea un impact relativ mic asupra activității noastre. Ne așteptăm ca acestea să nu influențeze semnificativ fluxul de turiști în București și să beneficiem în continuare de creșterea constantă a numărului de vizitatori înregistrată în ultimii doi ani”, a declarat Mirela Cojocaru, directorul general al Hotelului Cișmigiu. „Percepția generală pozitivă asupra economiei României la nivel european, care se consolidează prin aceste măsuri fiscale, va contribui la creșterea încrederii în țară. În acest context, tendința pozitivă se va menține și estimez o evoluție similară pentru a doua jumătate a anului 2025, cu o creștere la aceleași niveluri”, a adăugat Mirela Cojocaru.

Cei mai mulți turiști care s-au cazat la Hotel Cișmigiu în prima jumătate a acestui an au venit din Israel (21% din total), urmați de cei din România (14%), Italia (10%), Marea Britanie (9%), Germania (6%), Statele Unite ale Americii (5%).

Pentru a doua jumătate a anului 2025, obiectivele strategice ale Hotelului Cișmigiu se concentrează pe menținerea și consolidarea creșterii înregistrate în prima parte a anului. Investițiile ce vor fi derulate în perioada următoare vizează optimizarea operațiunilor interne și păstrarea standardelor înalte de calitate, având în vedere că succesul Hotelului Cișmigiu are ca vectori principali fidelizarea clienților și atragerea unui număr constant de turiști.

Hotel Cișmigiu cuprinde 60 de apartamente, cinci săli de conferință cu capacități cuprinse între 30 și 70 de persoane și un amfiteatru. Este, de asemenea, un hub cultural, prin Librăria Humanitas și Institutul Cervantes.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

ARTmania pune deja în vânzare abonamentele pentru festivalul din 2026

Articolul următor

Oradea a primit primul autobuz electric din fonduri europene. Urmează încă 29

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Atlàss Experience by Ramada Sibiu

O nouă eră a evenimentelor corporate, în cel mai mare și mai modern centru de conferințe din Sibiu
Investiții
Citeste mai mult

COVER STORY. Despre consolidarea industriei farmaceutice și viziunea pe termen lung cu Mihai Fugarevici, GM STADA România

Fabrica STADA din Turda a împlinit un an de la inaugurarea oficială, un moment de cotitură pentru industria farmaceutică românească. „Pe lângă poziționarea geografică strategică, am avut în vedere și talentul pe care îl găsim în zonă atunci când am ales Turda. Orașul se află în apropierea a două centre universitare farmaceutice importante, cum ar fi UMF Cluj și UMFST Târgu Mureș, care pregătesc anual absolvenți farmaciști.”
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Atlàss Experience by Ramada Sibiu

O nouă eră a evenimentelor corporate, în cel mai mare și mai modern centru de conferințe din Sibiu
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share