Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Un deceniu cu XPN. “Am creat un context de calitate pentru conversații relevante”

XPN
Platforma de networking inițiată la Cluj este un loc de întâlnire a liderilor din diverse domenii | Foto: XPN

Platforma născută la Cluj se transformă într-un hub de lucru permanent. Va fi extinsă la nivel regional și național, demarează proiecte pilot intersectoriale și se implică în colaborări internaționale, inclusiv cu diaspora profesională.  



Cea mai importantă platformă de networking strategic din zona Transilvaniei, X Party & Networking (XPN), loc de întâlnire a liderilor din afaceri, administrație, mediul academic, diplomatic și societatea civilă, va organiza gala sa aniversară în 11 septembrie, marcând 10 ani de conexiuni, idei și parteneriate.

Printre invitații speciali se numără manageri ai companiilor EnergoBit – Ștefan Gadola, Auchan România – Ioana Toșa, Techsylvania & Codiax – Vlad Ciurcă, Aqua Serv & M Install – Dan Mureșan, Exim Banca Românească – Răzvan Gârbacea, PP Protect Security – Aurelia Cristea, Concentrix – Dan Herea, Scala Development & Ax Perpetuum – Dan Pitic, Fortech – Dan Banabic.

Alături de aceștia vor fi prezenți lideri ai instituțiilor publice, unităților medicale, mediului academic, consulatelor onorifice din Cluj. Prima ediție a XPN a fost organizată în 2015, fiind considerată în prezent drept cel mai mare eveniment de networking din România. Aceasta facilitează crearea de noi conexiuni și promovează socializarea într-o atmosferă informală. Fiecare ediție adună, în medie, 300 de factori de decizie din mai multe domenii, din țară și din străinătate.

Tematicile abordate au fost tehnologie și inovație, construcții și infrastructură, lideri ai investițiilor, parteneriate public-private, tineri antreprenori, Food & Beverage. Evenimentele XPN au adunat până acum, în cele 30 de ediții, 8.000 de participanți, 300 de invitați speciali, înglobând 35 de parteneri. Platforma a fost creată la inițiativa antreprenorului clujean Florin Bugnar (foto).

XPN

Cum a apărut XPN?

Această platformă s-a născut dintr-o nevoie clară pe care am identificat-o în urmă cu 10 ani, în Cluj: lipsa unui spațiu informal, dar aplicat, în care oameni din business, administrație, mediul academic și parteneri internaționali să poată discuta, conecta și construi împreună. Am pornit cu o idee simplă: să creez un context de calitate pentru conversații relevante. Nu pitch-uri, nu vânzări agresive, nu conferințe sterile, ci dialog deschis și parteneriate reale.

Care au fost provocările majore cu care v-ați confruntat?

Să construim în profunzime, nu în viteză – într-o lume dominată de evenimente de PR, am ales să construim relații reale, durabile. Asta cere timp, răbdare și coerență. Să aducem împreună oameni foarte diferiți – nu e ușor să pui în aceeași sală un profesor universitar, un antreprenor, un deputat și un ambasador, dar totuși să ai o conversație cu sens. Să ne menținem independența și credibilitatea – XPN nu este legat politic, nu este o organizație nonguvernamentală clasic și nicio companie de evenimente. Este o platformă construită pe încredere, calitate și rezultate. Desigur, să avem sustenabilitate financiară – în primii ani am investit mult din resurse proprii. Azi avem parteneri Gold și Platinum, dar acest drum a fost unul provocator și selectiv.

Ce proiecte aveți în vedere?

În primul rând, extinderea XPN la nivel regional și național – vrem să replicăm formatul și în alte județe din România, unde există nevoia de conectare între actori-cheie. Apoi, inițierea de proiecte pilot – în parteneriat cu autorități, universități și mediul privat. Consolidarea colaborărilor internaționale – inclusiv cu diaspora profesională, camere de comerț, organizații UE și parteneri din Europa Centrală și de Est. Nu în ultimul rând, transformarea XPN într-un hub de lucru permanent, cu ocazia includerii xSpace în platformă – cu grupuri de lucru active, matchmaking structurat și consultanță pentru proiecte intersectoriale.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
BBU-ICC

Prima competiție internațională de studii de caz în business la Cluj

Articolul următor

Calitatea de asigurat, validată mai repede!

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Citeste mai mult

COVER STORY. Despre consolidarea industriei farmaceutice și viziunea pe termen lung cu Mihai Fugarevici, GM STADA România

Fabrica STADA din Turda a împlinit un an de la inaugurarea oficială, un moment de cotitură pentru industria farmaceutică românească. „Pe lângă poziționarea geografică strategică, am avut în vedere și talentul pe care îl găsim în zonă atunci când am ales Turda. Orașul se află în apropierea a două centre universitare farmaceutice importante, cum ar fi UMF Cluj și UMFST Târgu Mureș, care pregătesc anual absolvenți farmaciști.”
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Recomandare de weekend-Visit Timiș

Simple legende pentru unii, trasee de poveste pentru cei pasionați de mister și istorie. În acest weekend, de…
Educație
Mozart
Citeste mai mult

Primul festival în bijuteria de la Colina

Grupul clujean E-Infra va finanța evenimentele organizate pe parcursul acestui an universitar de către Academia Națională de Muzică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share