Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Marvicon: 10 ani pe drumul excelenței

Într-o industrie în care schimbarea e constantă, iar provocările sunt la ordinea zilei, compania Marvicon reușește să aniverseze 10 ani de activitate solidă în domeniul transporturilor rutiere internaționale. La conducerea companiei se află Ilie Ilea, un om care știe mai bine decât oricine cum arată succesul construit cu răbdare, disciplină și încredere în oameni. Povestea sa este una atipică: a început ca șofer, a învățat din mers – la propriu și la figurat – și a urcat până la poziția de CEO. În acest interviu aniversar, vorbim despre lecțiile unui deceniu de business, transformarea personală și viziunea care stă la baza Marvicon.

Care sunt cele mai importante repere din istoria companiei pe care le considerați esențiale în formarea identității Marvicon? 



Ilie Ilea: Înființarea Marvicon a fost începutul unui proiect ambițios, construit pe valori solide, precum: seriozitate și profesionalism. Așa s-a creat și identitatea companiei – o identitate orientată spre calitate, eficiență și parteneriate de lungă durată.

Ce strategii au contribuit cel mai mult la dezvoltarea și consolidarea poziției companiei pe piață?

Ilie Ilea: Cele mai importante strategii au fost digitalizarea proceselor, menținerea unui standard ridicat de punctualitate și siguranță și servicii orientate spre client.

Cum s-a adaptat Marvicon la provocările logistice din ultimii ani – pandemie, creșterea prețurilor la combustibili, digitalizare?

Ilie Ilea: Cea mai mare provocare a fost creșterea prețurilor la combustibili. Pentru asta, am înlocuit camioanele mai vechi cu altele noi, mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, am renegociat contractele cu furnizorii și clienții, și am promovat condusul economic prin traininguri pentru șoferi.

De la șofer de camion la CEO de companie

10 ani înseamnă mult într-o industrie competitivă ca transporturile. Cum ați descrie evoluția dvs. personală – de la șofer la CEO – în acest deceniu?

Ilie Ilea: Am fost mereu curios și dornic să învăț cât mai mult. Tranziția către roluri de conducere nu a fost simplă, dar am învățat să formez și să conduc echipe și să iau decizii care influențează direcția companiei. Leadership-ul nu înseamnă doar strategie și cifre, ci și respect, empatie și claritate. Asta învăț în fiecare zi.

Cât de mult contează experiența directă din teren într-o funcție de top management într-o companie de transport?

Ilie Ilea: O companie de transport are specificul ei. Experiența din teren ajută la cunoașterea profundă a operațiunilor și culturii companiei. Oferă credibilitate și încredere internă. Experiența operațională oferă baze solide pentru luarea deciziilor și gestionarea situațiilor apărute în activitatea zilnică.

Proiecte de viitor

Care sunt direcțiile de dezvoltare pe care le urmăriți pentru următorii 5 ani?

Ilie Ilea: Vom investi în formarea continuă a angajaților, pentru a putea oferi servicii de top și vom introduce tot mai mult în flota noastră vehicule cu emisii reduse.

La 10 ani de la fondare, Marvicon nu este doar o companie de transport, ci un exemplu de creștere construită pe integritate, profesionalism și respect pentru oameni. Sub conducerea lui Ilie Ilea, echipa Marvicon a învățat că drumul lung nu e doar o rută fizică, ci și un proces de maturizare și curaj. Cu planuri clare pentru viitor și o echipă puternică alături, Marvicon pornește într-un nou deceniu de activitate, cu motoarele turate spre excelență.

Articol apărut în Transilvania Business 141

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Joburi verzi pentru o viață verde: soluții europene discutate la Oradea

Articolul următor

Lucrări pe întreg lotul Chiribiș-Biharia al Autostrăzii Transilvania

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Fie să renască!

Autoritățile din Timiș au fost cuprinse de „spiritul Poli” și spun că în câțiva ani stadioanele și bazele…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed

The Voices of Business


This will close in 22 seconds

Total
0
Share