Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Berea oficială a sărbătorilor de iarnă, Tuborg Christmas Brew dă startul sezonului festiv



Sezonul festiv 2025 a început oficial pentru iubitorii de bere odată cu lansarea Tuborg Christmas Brew, singura bere în ediție limitată din România dedicată sărbătorilor de iarnă. În fiecare an, în prima vineri din luna noiembrie, berea oficială a Crăciunului pleacă din fabrica Tuborg către magazine și locații partenere din întreaga țară, simultan cu alte țări din Europa, precum Danemarca și Germania, devenind simbolul care anunță că sezonul sărbătorilor poate începe.

Tuborg Christmas Brew se evidențiază printr-o identitate vizuală distinctă, cu un ambalaj premium, un design ce reflectă spiritul autentic al sărbătorilor de iarnă și transmite energia pozitivă a momentelor de celebrare de la final de an.

 În acest sezon, brandul introduce o nouă direcție de comunicare, adaptată realității cotidiene. În luna decembrie, când toată lumea vorbește despre magie si bucurie, Tuborg alege să recunoască și latura mai puțin dorită a acestei perioade, când mulți consumatori resimt presiunea specifică sezonului: liste de cumpărături, pregătiri pentru mesele festive, planuri și așteptări multiple. Prin această abordare autentică, Tuborg Christmas Brew își propune să rămână aproape de publicul său, oferind o perspectivă relevantă și contemporană asupra modului în care trăim sărbătorile de iarnă.

De peste 25 de ani, Tuborg Christmas Brew este una dintre cele mai îndrăgite beri din portofoliul nostru și un produs care și-a câștigat un loc special în inimile consumatorilor. Faptul că reușește să inspire, an de an, aceeași emoție și același entuziasm dovedește forța unei tradiții autentice și relevanța pe care această bere o are în comunitate. Anul acesta, ducem povestea mai departe cu un mesaj simplu, dar puternic: în mijlocul presiunii de sezon, Tuborg Christmas Brew le reamintește oamenilor că adevărata bucurie stă în a te relaxa, a râde și a savura momentul”, a declarat Sorin Buzea, Senior Brand Manager Tuborg.

Prin noua campanie, Tuborg Christmas Brew devine eroul nerecunoscut al sărbătorilor relaxate, invitându-i pe oameni să se bucure de momente autentice, fără stres. De la shopping-ul de ultim moment la întrebările incomode de la masa de Crăciun, Tuborg propune o perspectivă sinceră și plină de umor asupra sezonului festiv: să ridicăm un pahar și să luăm lucrurile mai ușor.

„Tuborg Christmas Brew este pentru noi un produs unic, distinctiv, ce a devenit semnătura companiei și un pilon important în întreaga noastră strategie de comunicare. An după an, acest produs s-a transformat într-un reper al sărbătorilor de iarnă și, pentru consumatori, este echivalentul bucuriei Crăciunului și al momentelor frumoase de final de an, petrecute alături de cei dragi”, completează Cristina David, Marketing Services Director.

Pentru al treilea an consecutiv, Tuborg continuă colaborarea cu Irina Rimes, una dintre cele mai apreciate artiste din România, consolidând astfel un parteneriat de succes. Succesul Tuborg Christmas Brew se datorează nu doar campaniilor sale memorabile, ci și personalității autentice a produsului, un mix armonios între gust intens, emoție sinceră și acea accesibilitate care face Tuborg un brand apropiat de oameni.  Pentru a ajunge la un public cât mai larg, inclusiv la noi categorii de consumatori, Tuborg Christmas Brew va fi promovată și anul acesta printr-o campanie media TV, radio, outdoor, digital și promoții in-store.

Berea Crăciunului se remarcă prin culoarea brun-roșcată, conținutul de alcool de 5,6% și o rețetă specială cu trei tipuri de malț și o aroma intensă,  de lemn dulce, care completează perfect atmosfera festivă, emoția și gustul meselor de sărbători. Tuborg Christmas Brew este  disponibilă în ediție limitată în magazinele din toată țara, precum și în locații HoReCa selectate, în sticlă de 0,33L.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Start în inovație: Incubatorul Cresc Oradea Mare primește cinci noi rezidenți

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Citeste mai mult

COVER STORY. Despre consolidarea industriei farmaceutice și viziunea pe termen lung cu Mihai Fugarevici, GM STADA România

Fabrica STADA din Turda a împlinit un an de la inaugurarea oficială, un moment de cotitură pentru industria farmaceutică românească. „Pe lângă poziționarea geografică strategică, am avut în vedere și talentul pe care îl găsim în zonă atunci când am ales Turda. Orașul se află în apropierea a două centre universitare farmaceutice importante, cum ar fi UMF Cluj și UMFST Târgu Mureș, care pregătesc anual absolvenți farmaciști.”
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Recomandare de weekend-Visit Timiș

Simple legende pentru unii, trasee de poveste pentru cei pasionați de mister și istorie. În acest weekend, de…
Educație
Mozart
Citeste mai mult

Primul festival în bijuteria de la Colina

Grupul clujean E-Infra va finanța evenimentele organizate pe parcursul acestui an universitar de către Academia Națională de Muzică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share