Branduri de succes, create în Transilvania, și cum se construiește povestea din jurul unui brand au fost temele principale care au definit cea de-a doua conferință organizată de revista Transilvania Business. Ne-au încântat cu poveștile lor manageri și proprietari de afaceri din domeniile IT, energie, agricultură, curierat sau cercetare-dezvoltare. Consultanți din domeniul brandingului ne-au oferit și instrumentele uzitate în construcția unui brand, iar specialiștii în proprietate intelectuală ne-au arătat cum să ne protejăm o marcă.
Ne-am oprit apoi din nou la branding cu Adriana Cocîrță, CEO Nomade Communication. “Branding personal. Cum să îți spui povestea” a fost tema prezentării pe care invitata Transilvania Business și-a ales-o. Ne-a plăcut definiția simplă, neîntortocheată și fără limbajul complicat al comunicării pe care ne-a oferit-o: “brandingul personal este despre ceea ce spun oamenii despre voi atunci când nu sunteți în cameră”.
Am trecut apoi la chestiuni mai serioase, la componentele brandingului personal: “vizibilitate în fața segmentelor voastre de public țintă, încrederea pe care o inspirați interlocutorilor voștri, reputația, care poate fi ruinată într-o secundă și se clădește foarte greu, și percepția, cum vă percep ceilalți în diferite situații, despre emoțiile și sentimentele pe care le stârniți în fața interlocutorilor, auditoriului etc”.
Și am ajuns din nou la poveste, la faptul că fiecare avem propria poveste, unică, pe care, dacă o spunem corect, putem construi un brand puternic și care rezistă în timp. “Este foarte important să îi facem pe ceilalți să ne perceapă corect și atunci investiția și construcția unui brand personal puternic, ne asigură că vom fi percepuți corect. Brandingul personal se construiește, în egală măsură, pe baza unei identități vizuale corecte, puternice, pe baza unei strategii de comunicare care implică social media marketing, se construiește pe baza unui portofoliu pe care îl avem, pentru că noi toți de aici, din sală, avem un background profesional, academic, multe experiențe, povești personale pe care le putem folosi. E despre conținut, care vă sugerez să fie în jurul expertizei voastre personale. E despre relații pentru că dincolo de imagine, de culoare, de carte de vizită, e despre oameni și despre relațiile construite de-a lungul timpului”, a mai punctat Adriana Cocîrță.
Ligia VORO
Citește și:
Trei studenți din Timișoara și Cluj-Napoca au câștigat ediția a III-a a RESPO CITY
Trei studenți din Timișoara și Cluj-Napoca au câștigat premiul cel mare, în valoare de 5.000 de euro, în…
29 aprilie 2024
Firma Habau va construi 134 km rețea de gaz în Aleșd, Aștileu, Țețchea și Tileagd
Luni, 29 aprilie 2024 a fost semnat ordinul de începere al lucrărilor și predarea amplasamentului în vederea începerii…
29 aprilie 2024
Firmele lui Umbrărescu a ajuns la peste 80% cu realizarea Centurii Timișoara Sud
Stadiul lucrărilor la Varianta Ocolitoare Timișoara Sud a depășit 80%. În prezent se lucrează la montarea panourilor fonoabsorbante,…
29 aprilie 2024
Încă un pasaj rutier subteran va fi realizat la Oradea cu finanțare europeană
Primăria Oradea prin Direcția Management Proiecte cu Finanțare Internațională (DMPFI) a depus spre finanțare proiectul „Coridor de mobilitate…
29 aprilie 2024
Vita bio de Sălaj intră în rețeaua Auchan
Fermele Ecologice Silvania (FES) au susținut la Cluj o demonstrație de preparare a cărnii produse în sistem ecologic.…
29 aprilie 2024
Serviciile TEDIHT, în sprijinul beneficiarilor
În actualul context economic și social, caracterizat de schimbări și complexitate semnificative, companiile au nevoie de repere și…
29 aprilie 2024
Oradea a găzduit al XI-lea Simpozion Româno-German de Genetică Medicală
În perioada 21-23 Aprilie 2024, la Hotel Continental Forum Oradea, a avut loc al XI-lea Simpozion Româno-German de…
29 aprilie 2024
Monede cu 20 de ani de NATO în România, vândute în Cluj și Timiș
Sucursalele din Cluj și Timiș ale băncii naționale comercializează această ediție limitată. Banca Națională a României (BNR) a…
29 aprilie 2024