Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Constructorii rețelelor de apă-canal din Sălaj, luați la rost pentru lucrările proaste

Avaria apărută la Șimleu Silvaniei în urma lucrărilor efectuate în zonă

Administrațiile din Șimleu Silvaniei și Zalău sunt nemulțumite de felul în care se derulează lucrările de modernizare a infrastructurii de apă și canalizare supervizate de Compania de Apă Someș (CAS) și amenință cu sancțiuni. În vizor au intrat constructori precum Erbașu sau Pfeiffer.



“Am avut un eveniment neplăcut în oraș în urma intervențiilor la conductele de apă, dar am reușit să adunăm o echipă bună de intervenție. Le mulțumesc pe această cale reprezentanților CAS fiindcă am evitat o avarie de 10 ore în tot orașul.

E încă un semnal de alarmă pentru firmele care au contracte în Șimleu și care vor trebui să-și adapteze rapid metodele de lucru. Sunt foarte nemulțumit de ce se întâmplă și lucrurile nu pot să rămână așa, chiar dacă nu Primăria Șimleu i-a angajat, dar aceasta monitorizează punctual contractele de extindere de apă și canalizare care se derulează pe mai multe artere ale orașului.

Ceea ce s-a întâmplat pe străzile 1 Decembrie și M. Kogălniceanu nu trebuie să se mai repete, dimpotrivă vreau să vedem că lucrările se desfășoară într-o dinamică mai bună. O să am o discuție cu toți cei responsabili de derularea lucrărilor pentru a lămuri toate aspectele ce țin de implementarea proiectului. Nu le va fi ușor!”, amenință edilul șimleuan Cristian Lazăr.

La rândul său, viceprimarul zălăuan Teodor Bălăjel a convocat o ședință cu toți constructorii cu lucrări contractate în municipiu, ca urmare a faptului că întârzierile la acestea pun în pericol finanțarea marilor proiecte de dezvoltare a localității.

Administrația zălăuană vrea să evite astfel distrugerea străzilor nou modernizate sau ale viitoarelor proiecte edilitare ca o consecință a ritmului lent în care lucrează constructorii desemnați prin licitație de CAS, care au avut de intervenit apoi la conducte. Printre zonele problematice se numără arterele G. Doja, C. Coposu, Porolissum, Bujorilor, Moigradului, Cetății.

CAS derulează în județele Sălaj și Cluj un megaproiect european de 355 milioane euro (finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare), în perioada 2019-2023. Finanțarea se face 92,18% din fonduri publice nerambursabile, din care 85% Fondul de Coeziune al UE, 13% bugetul de stat şi 2% bugete locale. Cofinanțarea este asigurată 6% prin credit bancar contractat de CAS, iar 1,82%, de la bugetul de stat.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

DAS Engineering a ridicat un aparthotel la Cluj

Articolul următor

Lotul cu tuneluri, lipsă din autostrada Lugoj – Deva, va avea un constructor desemnat în luna februarie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Top 10 firme din Bihor în 2024

Primele 10 firme din județul Bihor în anul 2024, în funcție de cifra de afaceri, au derulat afaceri…
Investiții
Citeste mai mult

Top 10 firme din Bihor în 2024

Primele 10 firme din județul Bihor în anul 2024, în funcție de cifra de afaceri, au derulat afaceri…
Shandong
Citeste mai mult

Clujul așteaptă investitorii din Shandong

Conducerea județului a prezentat chinezilor potențialul economic și investițional al acestuia, punând accent pe parcurile industriale publice Tetarom.…
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share