Importate Lideri si afaceri

Rafinament francez în ţinutele business de la Alisia Enco

Brandul de cămăşi şi îmbrăcăminte business pentru femei ALISIA ENCO aduce eleganţa şi rafinamentul parizian în ţinutele de afaceri prin noua colecţie de cămăşi Parisienne.  
 
Lansat la finalul anului 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, brandul ALISIA ENCO inspiră, prin produsele şi iniţiativele sale, la exprimarea liberă a creativităţii şi personalităţii femeilor prin ţinute, accesorii şi atitudine, ca o carte de vizită în business.
 
Noua colecţie Parisienne include cinci modele de cămăşi din bumbac 100% de cea mai bună calitate, îmbogăţite cu elemente din dantelă franţuzească şi franjuri, fiecare dintre ele având un design deosebit şi bazându-se exclusiv pe combinaţia de alb şi negru.
 
Inspirate de eleganţa atemporală şi stilul sofisticat al femeilor din Paris, cămăşile Jacqueline, Sophie, Margot, Amandine şi Charlotte demonstrează că feminitatea şi afacerile se pot completa cu succes. O colecţie ce transmite profesionalism şi care îşi propune să le ajute pe doamne să îşi exprime stilul personal, cămăşile Parisienne reunesc două aspecte care, de cele mai multe ori, se manifestă separat: om de afaceri şi femeie.
 
Lansarea noii colecţii de cămăşi Parisienne coincide cu mărirea gamei de produse ALISIA ENCO, cardiganele, vestele, bluzele, jachetele şi prima fustă ALISIA ENCO Ladylike fiind doar o parte dintre noutăţile din această primăvară.
 
Colecţiile ALISIA ENCO se comercializează în prezent exclusiv prin intermediul propriului magazin online. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit şi se face în 1-2 zile.
 
ALISIA ENCO – For creative women in business este un brand de cămăşi şi îmbrăcăminte pentru femeile de afaceri, ce a fost lansat de antreprenoarea Alice Botnarenco la finalul anului 2014 şi aduce în prim-plan latura creativă a femeilor.

Ajutându-le să îşi contureze stilul personal prin produse ce nu se încadrează în tiparele clasice de business, din materiale de cea mai bună calitate, ALISIA ENCO îşi propune să le inspire pe doamne să experimenteze cu imaginea lor prin culori, texturi şi croieli inovative.  

Alice Botnarenco a început primul business la vârsta de 23 de ani, din anul 2009 este preşedinte fondator al organizaţiei Femei în Afaceri, comunitate de business adresată femeilor, iar din anul 2012 este Mentor în cadrul European Network of Mentors for Women Entrepreneurs.

Related posts

Exemplul Australiei. Pasul de la aborigeni la lider în Cercetare

Transilvania Business

Rezultate Immofinanz in Romania

Business puls

Transilvania Business

Trei antreprenori din Brașov au investit 80.000 de euro într-un centru de escaladă lângă București

Papuc Irina

ROMGAZ participă la ExpoEnergiE

Transilvania Business

Dezvoltarea industriala a anului

Transilvania Business

Teraplast, credite de investiții și linii de creditare de peste 50 milioane de lei

Stefana Muresan

Ce conteaza in angajarea de juniori – specializarea studiilor sau programele de internship?

Zbouri spre Munich

Transilvania Business

Analiza DTZ Echinox, retail S1

Transilvania Business

Lipsa unei educaţii de calitate restrânge oferta de specialişti

Conferința Națională “BUSINESS to more BUSINESS” ajunge la Ploiești

AdePlast- rețeta unei afaceri care a ”explodat”, sau despre cum ”vaca se mulge, nu se taie” în business

Stefana Muresan

Academicianul Ioan Aurel Pop, rectorul UBB, ar putea fi noul președinte al Academiei Române

Stefana Muresan

Continental România a investit aproximativ 200 de milioane de euro în 2019 în noi clădiri și tehnologii pentru o mobilitate curată

Nicolae Pop

NEPI continuă investițiile: 40 mil. euro în Satu Mare, 20 mil. în Sibiu

Stefana Muresan

Timişoara- Cosovanu, de la fotbal la antreprenoriat de succes

Stefana Muresan

Golful românesc, în căutarea timpului pierdut

Ligia Voro

Pria Aviation: secretele zborului

Alba: Francezii de la Solina preiau Supremia, un business de 52 mil. euro

Stefana Muresan

Povestea basarabencei care a cucerit industria de Beauty din România: ”Depresia postanală m-a făcut să renunţ la confort şi să îmi urmez visul”

Stefana Muresan

PNDR 2014-2020 dezbătut la AFIR Cluj

Transilvania Business

Made in Cluj, purtat la New-York și Los Angeles. Concepto – brandul românesc creat de două surori cu mașina de cusut a bunicii

Papuc Irina

„Drumul Sării”, noua atracţie turistică a Sovatei

Leave a Comment