Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lansare – pagini interactive: Business.Parks

Transilvania Business, publisherul primelor patru anuare exclusive dedicate parcurilor de afaceri (birouri, logistică și industrial) între 2013-2016, și al revistei lunare economice naționale “Transilvania Business”, activează, din luna mai, extensia online interactivă pentru Instagram și Facebook: “Business.Parks” – pagini interactive exclusive, pentru a promova în timp real știri și proiecte din real estate, soluții premium, evenimente de top, concepte de lifestyle în business și tendințe globale, către cel mai activ și atractiv segment de public: generația viitoare de angajați, chiriași, manageri, antreprenori și investitori.

Paginile de social media amintite completează aria de informații publicate în edițiile print sau pe site-ul www.transilvaniabusiness.ro și vor distribui conținut multimedia pentru promovarea pieței din România și spațiul CEE, într-un mediu care să integreze proiectele și oportunitățile majore dintr-un segment ce redefinește viața orașelor, regiunilor, stilul de activități sau de viață al oamenilor.  

“Pe măsură ce produsele oferite de către dezvoltatori, indicatorii analizați de chiriași și investitori sau facilitățile căutate de resursa umană se diversifică, atât strategiile de comunicare cât și impactul proiectelor în piață sunt absorbite și analizate cu tot mai mare interes, așadar credem că este cel mai bun moment pentru a reuni și distribui către public noutăți din viața proiectelor și companiilor”, declară Ionuț Oprea, brand manager al revistei lunare Transilvania Business și editorul multimedia al Business.Parks.

Business.Parks
va fi în premieră, un profil interactiv, integrator al informațiilor despre evoluția proiectelor, ghid de evenimente, promotor exclusiv al unor detalii unice, competiții, recomandări sau tendințe, în special pentru România, dar și al reperelor din spațiul CEE ori al unor perspective globale de la evenimente majore internaționale, pe segmentele office, logistic, industrial, retail și rezidențial, preponderent în limba engleză.  

Proiectul face parte din gama de produse print și online ale Transilvania Business: revistă economică lunară print, ediție online, 2016 Yearbook: Office, Logistic and Industrial Parks in Romania (en, iulie 2016) – print și online, Anuarul România Rezidențial 2016 (ro, septembrie 2016) – print și online, alături de alte produse print pentru domenii precum energie sau agricultură, dar oferă acces și expunere la evenimente internaționale sau interne prin intermediul partenerilor: Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană, Portfolio Events, InvestRomania, Greet Vienna, Business Mark, Libero Events, Doingbusiness.ro, BEROBA, Romexpo, Camera de Comerț și Industrie a României, EuropaProperty etc.

Pentru detalii sau recomandări:

www.facebook.com/BusinessParks | www.instagram.com/business.parks |

ionut.oprea@transilvaniabusiness.ro , +40 721 197.559

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

BDO Romania, birou la Iasi

Articolul următor

Belgian Week 2016

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Locuințele (16 garsoniere, 4 apartamente cu 2 camere și 2 apartamente cu 3 camere) au fost construite pe str. Dejului nr. 42, pe un regim de înălţime cu două etaje, investiția ANL fiind de 5,5 milioane de lei, inclusiv taxa pe valoarea adăugată.
Citeste mai mult

700 de locuințe livrate de ANL la Cluj

22 de apartamente destinate tinerilor au fost finalizate de Agenția Națională pentru Locuințe în comuna clujeană. Locuințele (16…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share