București Lideri si afaceri Ultimele stiri

Magnolia, bilant pozitiv in 2016

Anul 2016 a fost unul foarte profitabil pentru Magnolia, în special la nivelul comerțului internațional, cu livrări către diaspora, dar și pe plan național. Cu o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro, din care doar vânzările online au reprezentat 1,6 milioane de euro, cele mai multe livări înregistrându-se în Cluj și București, anul 2016 se încheie la nivelul așteptărilor pentru Magnolia.
Pentru 2017, planul este de a-și consolida poziția pe piața din România în ceea ce privește comerțul cu flori și relația cu clienții prin servicii pre și post vânzare. În contextul unei piețe tot mai competitive, clienții devin tot mai educați și selectivi atunci când vine vorba de alegerea buchetelor și aranjamentelor florale, astfel, așteptările Magnolia sunt de a-și menține în mod asumat și conștient rolul de a educa publicul.
Pentru românii din țară și străinătate, „Magnolia“ reprezintă de aproape 20 de ani două lucruri. Primul este floarea cu petale albe și parfumate, care completează renașterea naturii primăvara. Din 1997, acest nume mai înseamnă și cea mai de încredere rețea de florării din România, care furnizează și servicii de livrare în străinătate. Planul pentru Florăria Magnolia a fost dezvoltat în Bistrița-Năsăud, iar în 1999 a fost deschisă prima reprezentanță din Cluj, devenit nucleul acestei afaceri de familie.
„Încă de când am început această afacere, în 1997, am vrut altceva pe piața de flori din România și ne bucurăm că am reușit. La anul sărbătorim cele două decenii și ne bucurăm foarte mult să vedem că pariul nostru pe internet a fost unul excelent. De asemenea, primim un feedback incredibil și din diaspora și pe noi ne încântă că bucuria de a face gesturi frumoase nu cunoaște granițe și distanțe.
Ne-am propus încă de la început să fim mesagerii sentimentelor românilor, oriunde s-ar afla, și am reușit. Astfel s-a născut și sloganul după care suntem cunoscuți peste tot «Livrăm flori oriunde în lume». Ne pregătim acum pentru următorii ani“, a declarat Gabriel Molnar, CEO și fondator Florăria Magnolia.
Fondatorii sunt Gabriel și Ioana Molnar, iar prin munca lor susținută din acești ani au reușit să ajungă la un număr de 13 reprezentanțe offline și trei depozite în România. În mediul online, Magnolia a debutat în 2001 și a fost un act de pionierat în acest domeniu. Odată cu inaugurarea site-ului magnolia.ro, aranjamentele florale frumoase și atent pregătite au fost la un click distanță.
La final de 2016, Magnolia poate livra prin curier în România în mai puțin de patru ore. Astfel, toate județele din țară se bucură de o acoperire foarte bună a serviciilor. Totodată, prin parteneriate încheiate în zeci de țări din întreaga lume, reușește să livreze în străinătate în aproximativ 24 de ore. Românii plasează cele mai multe comenzi pentru Marea Britanie, Spania, Italia și Germania din Europa. Statele Unite ale Americii este altă destinație preferată, fiind pe locul al doilea în topul mondial, dar pe harta dăruirii florilor apare chiar și Dubai.
F’Florăria Magnolia activează pe piața din România din 1997 și online a debutat în 2001. A fost primul magazin online local prin intermediul căruia doritorii au putut achiziționa flori. Până în 2016, florăria a ajuns la câteva performanțe notabile: livrare internațională în maximum 24 de ore, livrare în România în cel mult patru ore de la plasarea comenzii și are la nivel local 13 reprezentanțe și trei depozite. De asemenea, Magnolia are peste 100 de artiști florari. Se bucură de comenzi numeroase în toată ţara, cu precădere în Bucureşti, Cluj şi Braşov. S-a remarcat pe piața locală prin grija față de clienți, promptitudine, sistemul facil și confortabil de comandă, dar și prin excelența serviciilor pre și post vânzare.

Related posts

Luiza Zan și Ploiești Jazz Trio concertează vineri la Karpatia Horse Show

Ligia Voro

VIVO! în România

Transilvania Business

Banca Mondială: Peste 200.000 de români şi-ar dori să se mute la Braşov

redactia

Leave a Comment