Auto

Vânzări record pentru Dacia în 2016, în Franța

Marca Dacia a vândut în 2016 pe piața din Franța un număr record de 110.529 autoturisme, în creștere cu 13,4% în ritm anual, potrivit datelor publicate duminică de Comitetul constructorilor francezi de automobile (CCFA), informează Le Figaro, citat de Agerpres.
Marca Renault a realizat în 2016 cea mai bună performanță comercială în Franța de după 2011, potrivit sursei citate. Pe o piață care a înregistrat o creștere de 5,1% până la 2,015 milioane unități, marca Renault a înregistrat o creștere de 6,6% a vânzărilor de autoturisme, până la 407.933 unități. În termeni de cotă de piață, marca Renault a câștigat 0,3 puncte până la 20,2%, în timp ce marca Dacia a controlat în 2016 o cotă de 5,48% din piața auto franceză.
“Reînnoirea gamei noastre este un succes și ne-a permis să profităm de creșterea pieței. Grație produselor noastre și mobilizării rețelei noastre comerciale avem în vedere un an 2017 și mai bun”, a declarat Philippe Buros, directorul comercial Renault pentru Franța. În schimb, pe luna decembrie 2016, înmatriculările de autoturisme marca Renault au înregistrat o creștere de 2,4% în timp ce înmatriculările de autoturisme marca Dacia au înregistrat o contracție de 6,5% până la 9.770 unități. Pe ansamblu, în luna decembrie 2016 un număr de 194.381 de autoturisme noi au fost înmatriculate în Franța, în creștere cu 5,8% în ritm anual. Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană.

Related posts

ASF: Stabilitate pe piața poliţelor auto obligatorii

Ligia Voro

FOTO: ATP Trucks Automobile lansează Truston în România

Ligia Voro

Conducerea prin exemplul personal și transferul cunoștințelor către generațiile mai tinere

Ligia Voro

Orădenii se pot plimba cu trotinete electrice puse la dispoziție de OTL

Traian Dan

Lotul 3 Iernut – Chețani al Autostrăzii Transilvania se deschide anul acesta. Pe lotul 4, avans slab

Ligia Voro

Primul model electric produs de Dacia – „Comfort Plus” – va costa 18.100 euro

Traian Dan

O nouă revoluție pentru Dacia: Prezentarea în premieră a unei mașini de oraș 100% electrică

Papuc Irina

În ritmul schimbării… Interviu cu Michael Schmidt, președintele Automobile Bavaria Group

Ionut Oprea

NTT DATA Romania, 18 ani de inovație și încredere oferită partenerilor săi

redactia

Grupul german ZF Friedrichshafen preia și centrul de cercetare-dezvoltare al BeeSpeed din Timișoara

redactia

Orădenii sunt chemați să aleagă proiectul pentru amenajarea Digi – parcării

Traian Dan

Învățământul dual, răspuns la criza forței de muncă

redactia

Noul Duster, cel mai vândut SUV din Romania, a atins borna de 500 000 de unități produse la Mioveni

Nicolae Pop

Eckerle angajează 200 de oameni pentru fabrica din Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Soluțiile Fomco pentru industria auto

Ioan Sandor

Sfaturi despre carieră (și despre viață) de la HR Manager-ul VCST Automotive Production

Ligia Voro

SIXT New Kopel, lider de piată în 2017; 14 milioane de euro cifră de afaceri în primele 6 luni și 30 de milioane de euro, cifră estimată până la finalul anului

Stefana Muresan

Majorările prețurilor la carburanți trebuie afișate simultan, spune concurența

Ligia Voro

Faist caută 200 de oameni pentru fabrica din Oradea

Stefana Muresan

Tesla vine în România, în 2019. Informația a fost confirmată de Elon Musk

redactia

Anvelopa cu numarul 200 de milioane, produsă de Continental Anvelope Timisoara

Stefana Muresan

Suedezii de la Autoliv, investiție de 6,5 milioane de euro într-o nouă hală în Brașov

Stefana Muresan

O treime dintre autoturismele existente în parcul auto naţional erau, în 2019, Euro 6, electrice şi hibride

Papuc Irina

MS | Noul Hyundai Tucson, primele impresii

Leave a Comment