Antreprenori

Arabesque a inaugurat magazinul de retail MatHaus

Arabesque a inaugurat astăzi, la Iași, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienților persoane fizice. Investiția, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, creează peste 100 de noi locuri de muncă.
Magazinul are o suprafață de 9.000 metri pătrați în magazin și 14.000 de metri pătrați de platformă exterioară, cu o ofertă de circa 25.000 de produse.
Înființat în 1994, Arabesque este unul dintre principalii distribuitori de materiale de constructii și finisaje.
Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, cifra de afaceri din sectorul construcțiilor din Regiunea Nord-Est a depășit anul trecut nivelul de 8 miliarde de lei (cifre provizorii), cu aproximativ un miliard de lei peste nivelul din 2015 (7,18 mld. lei) și cu mai mult de 2,4 miliarde lei față de 2014 (5,57 mld.lei).
Arabesque deține centre comerciale în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Constanța, Iași, Craiova, Ploiești, Pitești, Galați, Piatra Neamț, Bacău, Focșani, Târgu Mureș, Oradea și Baia Mare.
Pe plan extern, Arabesque a deschis un prim centru în Chișinău, Republica Moldova, în 2005. A urmat Ucraina, unde are o rețea alcătuită din 20 de filiale în principalele orașe din Ucraina, care operează sub numele Budmax. În luna septembrie 2007, compania a inaugurat o filială la Sofia, în Bulgaria, iar la sfârșitul aceluiași an a deschis un centru și în Serbia.

Related posts

Cine face angajări în plină criză de pandemie Covid-19 în județul Bihor

Traian Dan

L.I.F.T. 2019, prima conferință a creatorilor de conținut online din România

Ligia Voro

Program integrat de stimulare a antreprenoriatului în mediul urban din Regiunea Nord-Vest

Stefana Muresan

Totul despre închiderea anului financiar 2019 și noutățile fiscale pentru 2020, la FINANCIAL OUTCOME

Papuc Irina

POZITIV TB: Adrian Farcaș – „Aceste crize eu le văd ca pe niște oportunități în dezvoltarea de produse și acapararea de piețe noi”

Traian Dan

Rețeta magiunului de prune Topoloveni, la o vârstă venerabilă

Ligia Voro

Coaliția pentru Dezvoltarea României, îngrijorată de noua Lege a dialogului social

Ligia Voro

Noii membri în Consiliul Director al AHK

Ligia Voro

Carmangeria Pasini – atelier de cârnați și salamuri crud-uscate după rețete italiene

Stefana Muresan

Grupul FirstFarms A/S a decis să iasă din afacerile agricole din vestul României şi îşi vinde terenurile pentru 11 milioane de euro

Robert Bloancă

Politica comercială a UE – noi oportunităţi şi provocări pentru mediul de business din România

Ligia Voro

Emag intră pe piața Clujului cu un curierat de mâncare

Nora Dumitrescu

Antreprenorii maramureșeni, descinderi în serie la spitale

Nora Dumitrescu

DECATHLON a extins magazinul din Cluj-Napoca 

Ligia Voro

Compania Pony din Mediaș a vândut echipamente de echitație de 500.000 de euro

Stefana Muresan

Platforma mamprenoare.eu promovează afacerile inițiate de femei

Traian Dan

TB 100: Elis Pavaje aduce confortul în curți și spații publice

Ion Surdu

Metodologia de solicitare și eliberare a Certificatelor de Situație de Urgență, publicată

Ligia Voro

Cinci antreprenori români, invitați să își deschidă business în SUA

Nora Dumitrescu

La Marghita se va construi o nouă Piață Agroalimentară din fonduri europene

Traian Dan

Plan de angajare pentru românii întorși în țară din diaspora propus de ARCA

Traian Dan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 32: Nakita. Reper în piața echipamentelor de protecția muncii

Florin Marcel

Judeţul Covasna vrea să-şi consolideze poziţia de lider în topul producătorilor de cartofi

Stefana Muresan

Peste 25.000 de firme s-au înscris în Start-Up Nation 2018

redactia

Leave a Comment